Sommer ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2009

Becks

Jep, rejser den 18/6 små 4 uger til USA, hvor min søster, nevø og jeg skal over til min mor... Vi er nogle dage hos hende i Washington DC, så tager vi til Florida og skal på krydstogt derfra til bahamas, derefter tager vi tilbage til Florida og skal være i Disney World, og så skal vi muligvis til Canada til Niagara Falls, men det ved min søster og nevø ikke noget om

Den 2/9 rejser jeg til Alanya med 2 arbejds kollegaer, vi var også afsted sidste år sammen...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Cris

Der er mange kvinder her inde som er rejseglade

Vi har lige været til Koh Samui i Thailand... fantastisk!!! I love Thailand!!!!!!!! og så kom vi tilbage og to små uger bagefter var vi på vej til Kbh. Det var vores ferie. Vi er kommet tilbage i går og det har været nogle dejlige ferie. Vi kunne køle lidt ned (og måske for meget ned, puha vi har haft det koldt efter vores 45grader her!) Jeg kunne gå nogle ture med klapvogn og kikke på mange butikker, vi har spist dejligt lækkert italiensk pizza og vores søn har været på 1.gang på legepladsen. Ja det var hyggeligt. Der bliver ikke nogle flere ferie lige nu, for vi skal snart tilbage til Kph og min mave vokser og vokser. Jeg har rejst meget, da jeg var gravid første gang, men jeg har ikke så meget overskud denne gang, for vi har barnet med og han kraver energi. Så vil jeg hellere komme tilbage til Kph og nyde resten af min gravidit. derovre 

Anmeld

11. maj 2009

Miamaja

Heidi-Godsk skriver:

Hej..

Ja vi skal 7 dage herhen www.jesperhus.dk Det er vi meget spæmdte på..

ahhhh det ser dejligt. jeg er vild med feriehytte ferie i danmark..

Anmeld

11. maj 2009

Miamaja

Beck skriver:

Jep, rejser den 18/6 små 4 uger til USA, hvor min søster, nevø og jeg skal over til min mor... Vi er nogle dage hos hende i Washington DC, så tager vi til Florida og skal på krydstogt derfra til bahamas, derefter tager vi tilbage til Florida og skal være i Disney World, og så skal vi muligvis til Canada til Niagara Falls, men det ved min søster og nevø ikke noget om

Den 2/9 rejser jeg til Alanya med 2 arbejds kollegaer, vi var også afsted sidste år sammen...

Knus

neeej din mor bor i usa? washington dc er en dejlig by sikke en fed ferie men misunder dig ikke flyveturen til usa

Anmeld

11. maj 2009

Miamaja

Jeanne skriver:

Miamaja skriver:

tascia skriver:

vi tager ca. 1 mdr. sydpå!
først til sydfrankrig hvor mine svigerforældre har et hus med pool og det hele, og derefter til italien, hvor vi starter med en uge hos min far og derefter en uge for os selv på en stor campingplads. så det bliver rigtig godt....

hvad med dig ?

//Natascia

Neeeeeej, hvor er du heldig!!! frankrig og italien er lige de to steder jeg netop onsker mig at komme til hvor FEDT at I har 'eget' sted at vaere. det er det allerbedste saa kan man jo selv lave mad nogle dage, bedre slappe af og bruge pengene paa noget andet end betale i dyre domme for hotelophold og saa er man lidt fri for alle de andre turister

jeg er dod misundelig

Ja, hvad skal vi. alting hos os bliver planlagt i sidste ojeblik fra den ene uge til den anden for min mand er saa spontan. vi har dog en planlagt 4 dages ferie i august til seattle , som jeg saa ikke ved om jeg vil tage afsted da det er uden born. vi har lige kobt nyt hus saa vi rejser ikke til europa denne sommer ved jeg, men bliver nok i CA og sikkert tager til Malibu og Los Angeles en tur og Carmel beach for der bor gemalens foraeldre og saa kan vi bo i deres gaestevaerelse og nyde stranden der- det er ogsaa dejligt

Må jeg ikke nok komme med? Det lyder liiiige som en ferie for mig

jo, jo der er altid plads til lidt ekstra

Anmeld

11. maj 2009

Becks

Miamaja skriver:

Beck skriver:

Knus

neeej din mor bor i usa? washington dc er en dejlig by sikke en fed ferie men misunder dig ikke flyveturen til usa

Ha, det bliver fedt  Har efterhånden været der en del gange, men min søster og nevø har aldrig været der...

Åh, hader den flyvetur  Og er så bange for at flyve Puha..

Anmeld

11. maj 2009

LotteGabriella

Heidi-Godsk skriver:

Hej..

Ja vi skal 7 dage herhen www.jesperhus.dk Det er vi meget spæmdte på..

hehe der har jeg som regel årskort til, altså Jesperhus Blomsterpark  Et skønt sted i øvrigt

Anmeld

12. maj 2009

DK

Jeg har sommerferie fra 3/6 til 1/9, men skal nok arbejde en del i brudebutikken. Derudover så skal vi til Lalandia Rødby, og vi skal et par uger  til Hals hvor mine forældre har et dejligt sommerhus ud til kattegat

Vi var jo i Sverige (skitur), Harzen (kærestetur) London (shoppingtur) og Egypten (relaxtur) sidste år, så jeg tror kæresten mener at jeg på forhånd har brugt dette års udenlandsferiekvote  Derudover så går mission baby igang her til efteråret, og det vil han vist også gerne have sparet lidt op til. Jeg er ellers af den holdning at hvilket bedre sted at lave baby, end Paris!
Men det er også okay. Jeg glæder mig lige nu HELT VILDT MEGET til bare ikke at have eksamenspres liggende tungt på skuldrene hver dag

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Vi bliver hjemme, vi plejer ikke at rejse... heller leje et sommerhus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.