Sommer ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2009

LotteGabriella

Miamaja skriver:

Har I gjort jer nogen tanker om SOMMER FERIE? Skal I ud og rejse og hvorhen, hvor laenge og hvorfor eller blive i dejlige Danmark og lave hvad?

Vi skal en tur på kør selv ferie til Italien i 14 dage Det skal vi fordi at jeg skal ned og vise min mand og datter frem...har ikke set min familie dernede i 6 år, så det glæder jeg mig helt vildt til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Fam. Madsen

vi skal ikke på ferie i år.. da vi har valgt og købe ny bil... så fravalgte vi ferien.. men vi tager så på nogen endagsture hvor vi nyder sommer vejeret... men det er jo også dejligt

Anmeld

11. maj 2009

Sweet1978

Ja sommerferien er både bestilt og betalt, jeg har gjort det nemt i år. Vi skal kun en halv times kørsel hjemmefra. Vi skal en uge i luksushytte på Kaløvig camping på Djursland. Der er pool til fri afbenyttelse og derudover tager vi på ture - Djurs Sommerland, Kattegatcenteret, Dyrepark mm.

Grunden til at vi ikke tager længere væk er at kæresten ikke kan få hele ugen fri og skal køre frem og tilbage, de dage han skal jobbe.

Anmeld

11. maj 2009

Miamaja

tascia skriver:

vi tager ca. 1 mdr. sydpå!
først til sydfrankrig hvor mine svigerforældre har et hus med pool og det hele, og derefter til italien, hvor vi starter med en uge hos min far og derefter en uge for os selv på en stor campingplads. så det bliver rigtig godt....

hvad med dig ?

//Natascia

Neeeeeej, hvor er du heldig!!! frankrig og italien er lige de to steder jeg netop onsker mig at komme til hvor FEDT at I har 'eget' sted at vaere. det er det allerbedste saa kan man jo selv lave mad nogle dage, bedre slappe af og bruge pengene paa noget andet end betale i dyre domme for hotelophold og saa er man lidt fri for alle de andre turister

jeg er dod misundelig

Ja, hvad skal vi. alting hos os bliver planlagt i sidste ojeblik fra den ene uge til den anden for min mand er saa spontan. vi har dog en planlagt 4 dages ferie i august til seattle , som jeg saa ikke ved om jeg vil tage afsted da det er uden born. vi har lige kobt nyt hus saa vi rejser ikke til europa denne sommer ved jeg, men bliver nok i CA og sikkert tager til Malibu og Los Angeles en tur og Carmel beach for der bor gemalens foraeldre og saa kan vi bo i deres gaestevaerelse og nyde stranden der- det er ogsaa dejligt

Anmeld

11. maj 2009

Miamaja

Fam. Madsen skriver:

vi skal ikke på ferie i år.. da vi har valgt og købe ny bil... så fravalgte vi ferien.. men vi tager så på nogen endagsture hvor vi nyder sommer vejeret... men det er jo også dejligt

uha ja ny bil er ogsaa skont

Anmeld

11. maj 2009

Miamaja

LotteGabriella skriver:

Vi skal en tur på kør selv ferie til Italien i 14 dage Det skal vi fordi at jeg skal ned og vise min mand og datter frem...har ikke set min familie dernede i 6 år, så det glæder jeg mig helt vildt til

uhhhh laekkert

Anmeld

11. maj 2009

Heidi.

Hej..

Ja vi skal 7 dage herhen www.jesperhus.dk Det er vi meget spæmdte på..

Anmeld

11. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg skal arbejde og tjene en masse penge Men nu har jeg et spændende job som jeg glæder mig til at fordybe mig i, så det er OK. Så skal vi nyde vores nye lejlighed i hjertet af Århus, et smut op og se svigerfamilien i Stockholm og så på Skanderborg Festivalen - og SÅ starter projekt baby

Anmeld

11. maj 2009

Mor.sander

Vi regner med at vi skal en tur rundt i landet hvor vi skal besøge venner og bekendet.. Så turen går både til Sjælland, Fyn og Jylland.

Men har skam også tænkt os at nyde sommereren her hjemme, Bornholm er bare så smuk om sommeren.

Anmeld

11. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Miamaja skriver:

tascia skriver:

vi tager ca. 1 mdr. sydpå!
først til sydfrankrig hvor mine svigerforældre har et hus med pool og det hele, og derefter til italien, hvor vi starter med en uge hos min far og derefter en uge for os selv på en stor campingplads. så det bliver rigtig godt....

hvad med dig ?

//Natascia

Neeeeeej, hvor er du heldig!!! frankrig og italien er lige de to steder jeg netop onsker mig at komme til hvor FEDT at I har 'eget' sted at vaere. det er det allerbedste saa kan man jo selv lave mad nogle dage, bedre slappe af og bruge pengene paa noget andet end betale i dyre domme for hotelophold og saa er man lidt fri for alle de andre turister

jeg er dod misundelig

Ja, hvad skal vi. alting hos os bliver planlagt i sidste ojeblik fra den ene uge til den anden for min mand er saa spontan. vi har dog en planlagt 4 dages ferie i august til seattle , som jeg saa ikke ved om jeg vil tage afsted da det er uden born. vi har lige kobt nyt hus saa vi rejser ikke til europa denne sommer ved jeg, men bliver nok i CA og sikkert tager til Malibu og Los Angeles en tur og Carmel beach for der bor gemalens foraeldre og saa kan vi bo i deres gaestevaerelse og nyde stranden der- det er ogsaa dejligt

Må jeg ikke nok komme med? Det lyder liiiige som en ferie for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.