Sommer ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Miamaja

Har I gjort jer nogen tanker om SOMMER FERIE? Skal I ud og rejse og hvorhen, hvor laenge og hvorfor eller blive i dejlige Danmark og lave hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Har I gjort jer nogen tanker om SOMMER FERIE? Skal I ud og rejse og hvorhen, hvor laenge og hvorfor eller blive i dejlige Danmark og lave hvad?

uha, jeg får en måned i sommer, hvor jeg skal slappe så meget af som muligt, og så skal jeg en tur i sommerhus med alle dyrene
så får jeg feire i en måned igen til oktober, - der tager jeg til Portugal og slikker solskin og spiser god mad! har ikke fundet ud af endnu om det bliver hele måneden, for det kommer an på hvordan mandens skema ser ud
knus

Anmeld

11. maj 2009

Bastian

Det er ikke lige sommerferie, men næste uge skal vi på bondegårdsferie. I starten af juni skal vi til Alanya, i slutningen af juni på 3 dages hytteophold i Sommerland Sjælland (som jeg har vundet), en uge til Sverige i juli og en uge, hvor vi skal i zoo, Tivoli mm.

Anmeld

11. maj 2009

SaNiNa

ja, vores sommerferie er ikke planlagt endnu... jeg er på barsel og kæresten går hjemme... men alt efter hvordan lillemanden har det så tror jeg vi sidst på sommeren kunne finde på at tage til skagen.

Anmeld

11. maj 2009

Honningblomst

Vi har ti ugers ferie....Jeppe dog kun seks da han går i skole...men vi skal en uge til det skønne skønne Bornholm, en uge eller to på Askø og så vil jeg sydpå med drengene, ved bare ikke lige hvor-smiler.
Knus,,

Anmeld

11. maj 2009

Pia

Vi vil ige se hvordan det hele går..
Vi har jo Lærke på 3 år og om nogle uger en lille ny..
Jeg har barsel og manden har  3 ugers sommerfeire i 30-31-og 32..
Vi har snakket lidt om og tage på camping.. Men det kommer helt an på hvordan det hele går med den lille..
Men ellers tager vi ¨på endags ture, hvor Lærke får så meget fornøjelse ud af det som muligt..

Pia..

Anmeld

11. maj 2009

Tina2

Vi er ved at bygge om og til, så det går meget af sommeren jo med:-)
Menm vi skal da på en masse endagsture til Fårup, i tivoli osv.... Kan også være vi tager en weekend til Kbh....

Vi regner med at tage en smut sydpå sidst på sommeren. Sidste år var vi på Mallorca og i år vil vi gerne til Grækenland:-) Ku rigtig godt tænke os at komme til Rhodos. Thomas og jeg har været der to gange sammen og Kreta en gang. Elsker Grækenland:-)
Vi har bare aldrig været der med børn:-)

Anmeld

11. maj 2009

tascia

vi tager ca. 1 mdr. sydpå!
først til sydfrankrig hvor mine svigerforældre har et hus med pool og det hele, og derefter til italien, hvor vi starter med en uge hos min far og derefter en uge for os selv på en stor campingplads. så det bliver rigtig godt....

hvad med dig ?

//Natascia

Anmeld

11. maj 2009

Mathilde

Tja med termin d. 15 juli bliver det nok højst til ferie ude i haven tror jeg...hvilket også er super lækkert hvis vejret er godt
Min kæreste har vidst kun "ferie" de 14 dage han skal have barsel...ikke meget! Men der vil måske blive mulighed for at han kan få lidt ferie til efteråret

Anmeld

11. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Vi har også valgt at udskyde sommerferien til efteråret.

Der skal vi i sommerhus på sydfyn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.