Hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jeg har virkelig haft min del af dårlige veninder!!

Lige fra folkeskolen til sidste år. Kunne simpelthen ikke forstå hvad der var galt med mig, men valgte nogen dem der var lige frembrusende i forhold til mig selv, så de kørte rundt med mig. F.eks var der én der tog stoffer, én der stjal både fra mig og butikker osv osv. Kunne desværre blive ved i en evighed.

Det allerværste var da min bedste veninde gennem 10 år fuldstændig ændrede sig da hun fik nye veninder. Vores venskab gled ud i sandet og jeg var helt ulykkelig over det. Vi delte ALT. En aften havde vi en diskution over sms og jeg tænkte at det var dét venskab.

Men jeg begyndte at få truende sms'er.. Jeg forbandt dem slet ikke med hende, indtil jeg fandt ud af at det var hendes nye veninde der stod bag dem. Derefter gik jeg med en "skal" omkring mig for nu kunne det være nok!

MEN så kom jeg herind og fandt min "nye" bedste veninde. Hun fik langsomt pillet den skal af mig og vi deler nu alt med hinanden. Jeg har ikke haft en veninde som hende, heller ikke den gamle. Jeg stoler 100% på hinanden og jeg elsker hende overalt på jorden Det er stadig lidt svært for mig at tro på at jeg endelig har fundet den rigtige veninde som så mange snakker om at de har så jeg leder efter "småfejl" ved hende hehe. Der er ingen der er perfekt, men hun kommer tættest på.

Undskyld det blev lidt langt, men vil bare sige at det KAN lade sig gøre at finde gode og bedste veninder, selvom man har brændt nallerne mange gange

Elsker også dig, smukke

TS: Jeg havde det på præcis samme måde som dig, før jeg kom på baby og mødte Lotte (Laulund87). Jeg troede ALDRIG, at jeg skulle få en god veninde, og jeg var så dødensom og havde en depression. Det har betydet så meget for mig at møde hende og få mit livs første bedste veninde, og jeg kan virkelig anbefale dig at netværke herinde, for man kan få så mange fantastiske veninder. Ud over Lotte har jeg mødt flere andre, som jeg holder meget af, såsom HeidiØ, Maybebaby og mange flere! Så udnyt denne skønne side, det skal nok lykkes for dig at få gode veninder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.