Hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvorfor er det jeg altid får de forkerte veninder? - Kan det virkelig passe der findes så mange mennesker og ikke en viser sig som en ordenlig veninde.. Årh hvor jeg hader det, så kan man sidde her og være rigtig ensom... Øv!!!! Findes der ikke sande veninder derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hvorfor er det jeg altid får de forkerte veninder? - Kan det virkelig passe der findes så mange mennesker og ikke en viser sig som en ordenlig veninde.. Årh hvor jeg hader det, så kan man sidde her og være rigtig ensom... Øv!!!! Findes der ikke sande veninder derude?

Jo det gør der da.. det er bare lige med at finde hende, jeg har en og hende har jeg haft siden jeg startede i skole, men vi bor langt fra hinanden og kontakten er svær at holde nogengange synes jeg.. :/

Anmeld

31. juli 2012

wamse

Jeg har ikke nogle svar på dine spørgsmål, men ville lige sende dig et stort kram

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg har ikke nogle svar på dine spørgsmål, men ville lige sende dig et stort kram

Tusind tak.. Græd virkelig i søvn igår, hold op hvor er det sørgeligt /:

- Mit barn er kommet afsted idag efter 4 ugers ferie, ihh hvor vil jeg bare hente *** og hygge herhjemme..

Anmeld

31. juli 2012

chael

Jo der gør

Mig f.eks.

Jeg er ikke backstabber typen

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Jo der gør

Mig f.eks.

Jeg er ikke backstabber typen

Det er du helt sikkert (:

Anmeld

31. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det gør der, du skal bare vælge veninder med omhu.

Du skal ikke blive venner med alle bare for at have en veninde.

Loyalitet er vigtigt. Hellere få man kan stole på, end en masse veninder der ikke bidrager med noget godt i dit liv.

Håber du finder én du stoler på og kan dele dine tanker, bekymringer, glæde og hvad der ellers må være, med.

Anmeld

31. juli 2012

Loa

Anonym skriver:

Jeg vil gerne være din ven

Eller i hvert fald lære dig at kende først måske

Jeg savner også virkelig veninder og sidder tit og gransker mit hovede for hvad jeg har gjort galt i min tid siden jeg ikke rigtig har nogen....

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jeg vil gerne være din ven

Eller i hvert fald lære dig at kende først måske

Jeg savner også virkelig veninder og sidder tit og gransker mit hovede for hvad jeg har gjort galt i min tid siden jeg ikke rigtig har nogen....

Kender det bare såååå meget! Fatter det godt nok ikke.. Men du bor helt i storekøberhavn  Det er bare møj langt væk.

Anmeld

31. juli 2012

Loa

Anonym skriver:

Kender det bare såååå meget! Fatter det godt nok ikke.. Men du bor helt i storekøberhavn  Det er bare møj langt væk.

Nårh okay ja, det gør det lidt sværere..... Men håber du møder nogle søde nogen som ikke skuffer dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.