Hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor jeg dog godt kender det. Jeg vil gerne være veninder, hehe. Kunne jo være vi to kunne komme godt ud af det med hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

TNBC

Loa skriver:

Nårh okay ja, det gør det lidt sværere..... Men håber du møder nogle søde nogen som ikke skuffer dig.

hej Loa

jeg flytter til sjælland om ca.en uge og leder efter nye veninder. 

Anmeld

31. juli 2012

Mariajny

kender det alt for godt... jeg har to veninder som bor et godt stykke fra mig (den ene stammer helt fra efterskolen, den anden fra jeg fødte min søn for 8 år siden)

hvis vi ikke bor for langt fra hinanden, kunne vi måske lære hinanden at kende ?

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

kender det alt for godt... jeg har to veninder som bor et godt stykke fra mig (den ene stammer helt fra efterskolen, den anden fra jeg fødte min søn for 8 år siden)

hvis vi ikke bor for langt fra hinanden, kunne vi måske lære hinanden at kende ?

Bor i nordjylland (:

Anmeld

31. juli 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Bor i nordjylland (:

jaaa det gør jeg også...

Du et meget velkommen til at skrive en privat besked

Anmeld

31. juli 2012

Loa

Yurie skriver:

hej Loa

jeg flytter til sjælland om ca.en uge og leder efter nye veninder. 

Jamen jeg vil da gerne mødes med dig og se om vi har noget tilfælles og noget at snakke om

Anmeld

31. juli 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Hvorfor er det jeg altid får de forkerte veninder? - Kan det virkelig passe der findes så mange mennesker og ikke en viser sig som en ordenlig veninde.. Årh hvor jeg hader det, så kan man sidde her og være rigtig ensom... Øv!!!! Findes der ikke sande veninder derude?

Det er ikke altid dig der får de forkerte veninder, for jeg får dem også.

Alle ønsker vel at "høre til" og være nummer 1 for nogen, men det er skide svært at få den status syntes jeg. Føler altid jeg skal konkurrere med andre. Og det gider jeg ikke. Ville ønske folk viste mig mere at de sætter pris på mig. Heldigvis har jeg verdens dejligste mand og han lægger aldrig skjul på at han elsker mig overalt i verden, så på den front er jeg heldig. Men det ændrer ikke på at gode veninder kan være rigtig gode at have.

Anmeld

31. juli 2012

TNBC

Loa skriver:

Jamen jeg vil da gerne mødes med dig og se om vi har noget tilfælles og noget at snakke om

super.. 

Anmeld

31. juli 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Hvorfor er det jeg altid får de forkerte veninder? - Kan det virkelig passe der findes så mange mennesker og ikke en viser sig som en ordenlig veninde.. Årh hvor jeg hader det, så kan man sidde her og være rigtig ensom... Øv!!!! Findes der ikke sande veninder derude?

Det er svært at finde nogle som man virkelig ikke kan leve uden, jeg selv er ikke så god til det med veninder, jeg syntes hurtigt tingene kan blive for kedeligt, sladder, svineri og rygter er ikke min kop te..  

Jeg har få venner, men jeg ved så også når jeg kalder så kommer de, jeg har det bedst med at man kan være lidt sig selv, og ikke hænge for meget op af hinanden, det hader jeg! 

Men du skal nok finde dig nogle sande veninder, de findes skam, det gælder bare om at finde dem.. For der findes utrolig mange der spiller ens veninder, hvor de i sidste ende ødelægger ens liv fuldstændig.. 

Anmeld

31. juli 2012

Laulund87

Jeg har virkelig haft min del af dårlige veninder!!

Lige fra folkeskolen til sidste år. Kunne simpelthen ikke forstå hvad der var galt med mig, men valgte nogen dem der var lige frembrusende i forhold til mig selv, så de kørte rundt med mig. F.eks var der én der tog stoffer, én der stjal både fra mig og butikker osv osv. Kunne desværre blive ved i en evighed.

Det allerværste var da min bedste veninde gennem 10 år fuldstændig ændrede sig da hun fik nye veninder. Vores venskab gled ud i sandet og jeg var helt ulykkelig over det. Vi delte ALT. En aften havde vi en diskution over sms og jeg tænkte at det var dét venskab.

Men jeg begyndte at få truende sms'er.. Jeg forbandt dem slet ikke med hende, indtil jeg fandt ud af at det var hendes nye veninde der stod bag dem. Derefter gik jeg med en "skal" omkring mig for nu kunne det være nok!

MEN så kom jeg herind og fandt min "nye" bedste veninde. Hun fik langsomt pillet den skal af mig og vi deler nu alt med hinanden. Jeg har ikke haft en veninde som hende, heller ikke den gamle. Jeg stoler 100% på hinanden og jeg elsker hende overalt på jorden Det er stadig lidt svært for mig at tro på at jeg endelig har fundet den rigtige veninde som så mange snakker om at de har så jeg leder efter "småfejl" ved hende hehe. Der er ingen der er perfekt, men hun kommer tættest på.

Undskyld det blev lidt langt, men vil bare sige at det KAN lade sig gøre at finde gode og bedste veninder, selvom man har brændt nallerne mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.