Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2009

missKat

Caroline86 skriver:

ja, kan godt være den bare trængte til lidt fred og ro.

det tror jeg..
og for at være helt ærlig, det gjorde jeg også....!!
jeg blev bare SÅ ked da det gik galt og da jeg så faandt ud af at jeg ikke have ÆL, ja så har jeg faktisk været ret afslappet!
det tror jeg har været sundt for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

det tror jeg..
og for at være helt ærlig, det gjorde jeg også....!!
jeg blev bare SÅ ked da det gik galt og da jeg så faandt ud af at jeg ikke have ÆL, ja så har jeg faktisk været ret afslappet!
det tror jeg har været sundt for mig

det tror jeg bestemt også... at du ikkehar behøvet gå rundt og tænke over hvornår, hvordan og hvorledes... bare nyde det og vide at der er en ny måned lige om lidt!
Tror nu det er sundt nok for alle at få en pause engang imellem

Anmeld

1. juni 2009

missKat

Caroline86 skriver:

det tror jeg bestemt også... at du ikkehar behøvet gå rundt og tænke over hvornår, hvordan og hvorledes... bare nyde det og vide at der er en ny måned lige om lidt!
Tror nu det er sundt nok for alle at få en pause engang imellem

lige præcis...
så nu tager vi den næste gang

har i lavet noget vildt i pinsen??

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

missKat skriver:

lige præcis...
så nu tager vi den næste gang

har i lavet noget vildt i pinsen??

intet vildt... lørdag var vi i Fjellerup og besøge min svigermutter, og spiste god frokost..søndag spillede Daniel pinse turnering (golf) og vandt , for at fejre det tog vi på date og spiste 4-retters på en lækker lækker restaurant.. i dag har vi bare nydt solen og hinanden
Hvad med Jer?

Anmeld

1. juni 2009

missKat

Caroline86 skriver:

intet vildt... lørdag var vi i Fjellerup og besøge min svigermutter, og spiste god frokost..søndag spillede Daniel pinse turnering (golf) og vandt , for at fejre det tog vi på date og spiste 4-retters på en lækker lækker restaurant.. i dag har vi bare nydt solen og hinanden
Hvad med Jer?

ajj hvor lyder det også bare som om I har hygget!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har arbejdet fredag aften og lørdag, så har "kun" haft 2 dage fri.
Michael har arbejdet i døgnvagt fra lørdag til søndag og i dag er han i aftenvagt.
Så vi har ikke hygget så meget sammen, men så har jeg været ude med nogen venner og i dag har jeg været ude hos min bror og hans kæreste og sole i haven

nu kalder så tøjvasken, så jeg kommer lige til at løbe til og fra computeren lidt
men er tilbage indenfor 5 min

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

missKat skriver:

ajj hvor lyder det også bare som om I har hygget!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har arbejdet fredag aften og lørdag, så har "kun" haft 2 dage fri.
Michael har arbejdet i døgnvagt fra lørdag til søndag og i dag er han i aftenvagt.
Så vi har ikke hygget så meget sammen, men så har jeg været ude med nogen venner og i dag har jeg været ude hos min bror og hans kæreste og sole i haven

nu kalder så tøjvasken, så jeg kommer lige til at løbe til og fra computeren lidt
men er tilbage indenfor 5 min

det lyder som en hård pinse
Men hyggeligt i dag!
Jeg skal lige lave lidt regnskab og så tror jeg ikke der går længe før jeg vil smutte i seng..har simpelhen sådan hovedpine i dag, selvom jeg synes jeg har været god til at få rigelig væske

Anmeld

1. juni 2009

missKat

Caroline86 skriver:

det lyder som en hård pinse
Men hyggeligt i dag!
Jeg skal lige lave lidt regnskab og så tror jeg ikke der går længe før jeg vil smutte i seng..har simpelhen sådan hovedpine i dag, selvom jeg synes jeg har været god til at få rigelig væske

ja det er lidt øv når vi ikke lige ses pga arbejdet, men så har vi jo også tit en hverdags fri der falder på sammen dag og har dermed fri sammen en HEL dag

så tror jeg at jeg vil gøre lidt rent mens jeg har energien *SS*

ha en skøn aften og skynd dig at få noget vand!!

vi sludres
knus

Anmeld

1. juni 2009

silden85

Zafir skriver:

Vi har været aktive i den gode periode (også resten af måneden i denne måned). Så jeg håber at der er bingo... Men nu må vi se... Om det bliver en martsbaby eller hvad...

der er jo læææænge til jeg kan teste, hvis det er

Jeg ved godt at det lyder underligt. men jeg håber ikke at jeg at jeg får et marts barn for der er der rigtigt mange i familien som har fødselsdag så jeg håber at jeg får et april barn men jeg bliver da glad alligevel hvis det bliver et marts barn

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

silden85 skriver:

Jeg ved godt at det lyder underligt. men jeg håber ikke at jeg at jeg får et marts barn for der er der rigtigt mange i familien som har fødselsdag så jeg håber at jeg får et april barn men jeg bliver da glad alligevel hvis det bliver et marts barn

Jeg håber på et marts barn.. jeg har selv fødselsdag i april, men det er nu mest pga barsel jeg synes det passer super med marts... med semestre på studiet

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

silden85 skriver:

Det lyder ikke underligt. Jeg havde det på samme måde og holdte derfor pause, i 3 mrd Så det lyder bestemt ikke dårligt. Men vi har slet ingen martsbørn i vores familier så det ville være godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.