dagens griner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Kløver

Leneur skriver:

Åh ja og jeg tror faktisk at man også bliver noget forskrækket når der er noget der lige pludselig falder ud af bh'en bortset fra brysterne...

haha ja især her i huset med edderkopper fra volden GYS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Kløver

StineW79 skriver:

Godt nok også mange år siden jeg har været rigtig i byen! Men syntes nu stadig bh'en er et godt gemmested! 

Og ja jeg har også tit bon problemer i min taske!!

Dog har jeg en rigtig mormor taske, som man nok ku overleve en uge på i ødemarken, hvis man sku fare vildt! Har virkelig mange og måske også mærkelige ting i min taske! Vh stine

haha lyder til vi er meget ens på det punkt, lige sorteret ud, og lå en kvart indkøbspose boner i min taske det jo næsten flovt

Anmeld

31. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja84 skriver:

haha lyder til vi er meget ens på det punkt, lige sorteret ud, og lå en kvart indkøbspose boner i min taske det jo næsten flovt

Det tror jeg også næsten der ku være i min lige nu, men tør slet ik kigge.... Jeg plejer bare at stikke hånden, rode rundt og ender så tit med at tømme indholdet ud for at finde, det jeg leder efter. Ku være jeg sku få en mindre taske??

Ej lige nu har jeg faktisk også alt muligt til baby i tasken. Et skifteunderlag, tøj, et par bleer, skumklude og meget, meget andet. Altså intet mindre end 3 par solbriller ka vel gøre det?! Mener bare det øger chancen for at jeg så ka finde et par, når det er! Vh stine

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Det tror jeg også næsten der ku være i min lige nu, men tør slet ik kigge.... Jeg plejer bare at stikke hånden, rode rundt og ender så tit med at tømme indholdet ud for at finde, det jeg leder efter. Ku være jeg sku få en mindre taske??

Ej lige nu har jeg faktisk også alt muligt til baby i tasken. Et skifteunderlag, tøj, et par bleer, skumklude og meget, meget andet. Altså intet mindre end 3 par solbriller ka vel gøre det?! Mener bare det øger chancen for at jeg så ka finde et par, når det er! Vh stine

haha det har jeg så prøvet, 3 gange mere rod, og færre relevante ting i tasken

Anmeld

1. august 2012

Kay

Maja84 skriver:

haha ja okay, kan jeg godt se, her synes jeg nu en omgang er noget dyrere også selvom det r øl, men er nu også ved at være nogle år siden jeg har malet byen rød

det kommer an på hvor mange mennesker omgangen er til og hvor man er i byen

Anmeld

1. august 2012

Kløver

Kay skriver:

det kommer an på hvor mange mennesker omgangen er til og hvor man er i byen

Ja er jo selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.