dagens griner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Kløver

michelledam skriver:

Jeg har lært at lade være med at have alverdens ting i min taske. Kun pung nøgler og tlf

jeg prøver, og sjovt nok ender jeg altid med alle mulige ting alligevel, aldrig pigeting som make up, men altid værktøj eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja84 skriver:

;-) bruger du ofte din bh som gemmested

Ja da! Hvor ska man ellers ha sin nøgle og penge?? Især hvis man er i byen uden taske og lommer...

Ej det var nok mest i min vilde ungdom, jeg gemte ting i min bh, men det sker nu stadig!! Vh stine

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Kay skriver:

de er også gode til små penge når man er i byen havde glemt alt om det en nat så da jeg kom hjem og tog den af sagde det klir klir ned på gulvet med småpenge  

Var da godt det var mønter, tænk hvis det havde været en seddel og den var røget med til vask

Anmeld

31. juli 2012

Kay

Maja84 skriver:

Var da godt det var mønter, tænk hvis det havde været en seddel og den var røget med til vask

puhhh ha ja.... det var vist noget med at en omgang blev 90 kr. og så fik man jo altid en dum 10'er igen... har altid kortholder med kontanter med i byen istedet for den store pung... og der er altså ik plads til de småpenge

Anmeld

31. juli 2012

Leneur

Hihi da min kære niece var baby og jo skulle holdes og dikkes af de forskellige. Var vi til fest og da de skulle hjem var sutten bare væk. Vi ledte højt og lavt men den var bare væk. Dagen efter får vi så at vide at den var trillet ned i min faster's kavalergang da hun havde holdt hende og hun kunne ikke mærke noget......

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

StineW79 skriver:

Ja da! Hvor ska man ellers ha sin nøgle og penge?? Især hvis man er i byen uden taske og lommer...

Ej det var nok mest i min vilde ungdom, jeg gemte ting i min bh, men det sker nu stadig!! Vh stine

hehe går ikke rigtig i byen længere, så her er det bare bilnøglerne

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Kay skriver:

puhhh ha ja.... det var vist noget med at en omgang blev 90 kr. og så fik man jo altid en dum 10'er igen... har altid kortholder med kontanter med i byen istedet for den store pung... og der er altså ik plads til de småpenge

haha ja okay, kan jeg godt se, her synes jeg nu en omgang er noget dyrere også selvom det r øl, men er nu også ved at være nogle år siden jeg har malet byen rød

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Leneur skriver:

Hihi da min kære niece var baby og jo skulle holdes og dikkes af de forskellige. Var vi til fest og da de skulle hjem var sutten bare væk. Vi ledte højt og lavt men den var bare væk. Dagen efter får vi så at vide at den var trillet ned i min faster's kavalergang da hun havde holdt hende og hun kunne ikke mærke noget......

haha hvor godt, jeg har også oplevet lignende, havde også gemt sutten for min søn, dog med vilje, i kavalergangen, i en hurtig vending, og glemt alt om d, så den faldt ud om aftenen da jeg skulle i seng og tog tøjet af

Anmeld

31. juli 2012

Leneur

Maja84 skriver:

haha hvor godt, jeg har også oplevet lignende, havde også gemt sutten for min søn, dog med vilje, i kavalergangen, i en hurtig vending, og glemt alt om d, så den faldt ud om aftenen da jeg skulle i seng og tog tøjet af

Åh ja og jeg tror faktisk at man også bliver noget forskrækket når der er noget der lige pludselig falder ud af bh'en bortset fra brysterne...

Anmeld

31. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja84 skriver:

hehe går ikke rigtig i byen længere, så her er det bare bilnøglerne

Godt nok også mange år siden jeg har været rigtig i byen! Men syntes nu stadig bh'en er et godt gemmested! 

Og ja jeg har også tit bon problemer i min taske!!

Dog har jeg en rigtig mormor taske, som man nok ku overleve en uge på i ødemarken, hvis man sku fare vildt! Har virkelig mange og måske også mærkelige ting i min taske! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.