dagens griner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
35 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Kløver

Da min mand skal på arbejde (møder kl 21) leder han efter bilnøglen. 5 min efter mangler bilnøglen stadig. Søgt både i min taske, jakker, bord osv, og den er ikke at finde..... Pludselig kommer jeg i tanke om hvor den kan være, da jeg brugte den sidst, og vupti, nøglen blev fundet, hvor? Ja den lå så i min bh, hvor den har ligget godt gemt siden jeg hentede vores søn kl 3 i eftermiddags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Frøken J.

Maja84 skriver:

Da min mand skal på arbejde (møder kl 21) leder han efter bilnøglen. 5 min efter mangler bilnøglen stadig. Søgt både i min taske, jakker, bord osv, og den er ikke at finde..... Pludselig kommer jeg i tanke om hvor den kan være, da jeg brugte den sidst, og vupti, nøglen blev fundet, hvor? Ja den lå så i min bh, hvor den har ligget godt gemt siden jeg hentede vores søn kl 3 i eftermiddags

Hahahahah!!! Det var da alternativt

Anmeld

30. juli 2012

Kløver

Frøken J. skriver:

Hahahahah!!! Det var da alternativt

Ja og praktisk, hvis man ingen lommer har, og ikke gider rode hele tasken igennem

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

Maja84 skriver:

Hahaha hvor godt!! Sikke et gemmested til nogle nøgler - jeg kan også have alt muligt liggende i min bh, men dog ikke nøgler, endnu 

Anmeld

30. juli 2012

Kløver

Babymor2010 skriver:

Hahaha hvor godt!! Sikke et gemmested til nogle nøgler - jeg kan også have alt muligt liggende i min bh, men dog ikke nøgler, endnu 

Jeg har før haft telefonen der, men ikke så ofte længere, de er blevet så store, og tænker det der touch altså godt kunne give problemer hvis "brysterne" pludselig får ringet efter en pizza

Ej, jeg har nu kun bilnøglen og ikke hele mit nøglebundt, men bruger også bilnøglen noget mere end husnøgler osv

Anmeld

30. juli 2012

Nettemor

haha

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

Maja84 skriver:

Jeg har før haft telefonen der, men ikke så ofte længere, de er blevet så store, og tænker det der touch altså godt kunne give problemer hvis "brysterne" pludselig får ringet efter en pizza

Ej, jeg har nu kun bilnøglen og ikke hele mit nøglebundt, men bruger også bilnøglen noget mere end husnøgler osv

Haha jeg har fået en vane med at sætte mobilen ved stroppen - indtil videre er det ikke gået galt (men man skal vel aldrig sige aldrig) 

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Maja84 skriver:

Anmeld

30. juli 2012

Kløver

Babymor2010 skriver:

Haha jeg har fået en vane med at sætte mobilen ved stroppen - indtil videre er det ikke gået galt (men man skal vel aldrig sige aldrig) 

Ellers ved du hvem synderen er, hvis der pludselig er bestilt pizza

Anmeld

30. juli 2012

LinLin

Alternativt gemmested

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.