hvor meget Pizza ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

MariaKyedDK

Storms-Mor skriver:

heller ikke mig - og bedre der er lidt for meget end for lidt - så der også rester til næste dag

ja det er nemlig lige det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

MariaKyedDK

Zafir skriver:

Atså i min familie, er vi 4... og vi kan ikke æde os igennem en familiepizza... Så jeg vil sige max 5 pizzaer også vil der være noget i overskud. Men så er det HVOR meget mandens familie æder... og man kan jo altid spise det dagen derpå

Ja nemlig, nu er der et par stykker som siger 5 - 6 pizza'er , og når det er familie størrelse så burde der vel være nok....

når vi bestiller familie pizza, er der nogen gange kun 3 stykker tilbage, for manden min kan virkelig gå til den, men det er os kun når han virkelig er sulten

Anmeld

30. juli 2012

Zafir

MariaKyedDK skriver:

Ja nemlig, nu er der et par stykker som siger 5 - 6 pizza'er , og når det er familie størrelse så burde der vel være nok....

når vi bestiller familie pizza, er der nogen gange kun 3 stykker tilbage, for manden min kan virkelig gå til den, men det er os kun når han virkelig er sulten

Hehe God fornøjelse

Men jeg er sikker på at det bliver en dejlig fødselsdagsfest

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Zafir skriver:

Hehe God fornøjelse

Men jeg er sikker på at det bliver en dejlig fødselsdagsfest

Tusind tak skal du have håber os det bliver en dejlig dag for min guldklump

Anmeld

30. juli 2012

LLN

Team Putte skriver:

Hvor mange børn kommer der? de spiser jo væsentligt mindre end voksne

Min søn på 7 kan godt spise hen hel Magarita - dog uden at spise kanten.

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

LLN skriver:

Min søn på 7 kan godt spise hen hel Magarita - dog uden at spise kanten.

en familie pizza ???

Anmeld

30. juli 2012

LLN

MariaKyedDK skriver:

en familie pizza ???

Nej dog ikke - en alm pizza.

Anmeld

30. juli 2012

BellaCiinea

MariaKyedDK skriver:

Hejsa jeg sidder og er allerede igang med at planlægge lillemandens 6 års fødselsdag og vil gerne prøve noget nyt iår,! så har tænkt mig at servere Pizza kl 17:00 om tordagen på hans rigtige fødselsdag , og derefter lagkage og kaffe osv osv,han har fødselsdag i starten af november...

1 spørgsmål !: vil i komme til sådan en fødselsdag ?

2 spørgsmål: hvor mange familiepizza'er tror i jeg skal servere til ca 18 mennesker ????

Hvornår skal jeg komme?

Jamen til min 18 års, der var vi ca. 10-12 mennesker, og vi havde 3 MEGET store familie pizzaer... altså med en diameter på godt og vel 70-80cm.

Og det hele blev næsten spist...

Men det er svært! 

Men hellere bestille for meget end for lidt.. Det smager jo også godt koldt dagen efter

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

LLN skriver:

Nej dog ikke - en alm pizza.

ja okay, bare fordi det er familie pizza vi snakker om

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

IsabellaCiinea skriver:

Hvornår skal jeg komme?

Jamen til min 18 års, der var vi ca. 10-12 mennesker, og vi havde 3 MEGET store familie pizzaer... altså med en diameter på godt og vel 70-80cm.

Og det hele blev næsten spist...

Men det er svært! 

Men hellere bestille for meget end for lidt.. Det smager jo også godt koldt dagen efter

ja okay, der er meget forskel, og det kommer jo os an på hvor meget hver enkelt person faktisk kan spise, nogen spiser herre meget , andre meget lidt men tror det bliver de der 5 - 6 familiepizza'er

jamen du skal da være så velkommen, men måske en anden dag, vil nok være lidt mærkeligt at komme til familiefest uden at kende et øje hahah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.