hvor meget Pizza ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Team Putte

MariaKyedDK skriver:

der kommer 5 - 6 børn resten er voksne

Vil sige 5-6 familiepizzaer så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

MariaKyedDK

Team Putte skriver:

Vil sige 5-6 familiepizzaer så

Okay Tak for svar, altså ligegyldig hvad, kommer jeg nok til at købe aaaalllt for meget , men vil altså være sikker på at der er Mere end NOK,....

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

MariaKyedDK skriver:

Okay Tak for svar, altså ligegyldig hvad, kommer jeg nok til at købe aaaalllt for meget , men vil altså være sikker på at der er Mere end NOK,....

Med 6 pizzaer + salat er der mere end nok Men hvem elsker ik oz pizza på 2. dagen?

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Team Putte skriver:

Med 6 pizzaer + salat er der mere end nok Men hvem elsker ik oz pizza på 2. dagen?

Ha ha ja det er jo lige det ALLE tror jeg

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

MariaKyedDK skriver:

Ha ha ja det er jo lige det ALLE tror jeg

Præcis! Så tænker man efter kan man jo egentlig ikke købe for meget pizza Der skal oz være et udvalg jo

God fødselsdag til jer!

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Team Putte skriver:

Præcis! Så tænker man efter kan man jo egentlig ikke købe for meget pizza Der skal oz være et udvalg jo

God fødselsdag til jer!

Jaah nemlig

Mange tak skal du have

Anmeld

30. juli 2012

Zafir

Det vil da være rigtig fint

Vil du selv lave pizzaerne eller bestille udefra?

jeg ville nok bestille 4-5 familiepizzaer, alt efter hvor mange af deltagerne der er børn og man skal også tænke på at der så er lagkage og boller bagefter...¨Så man måske ikke ksla spise sig alt for mæt

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Zafir skriver:

Det vil da være rigtig fint

Vil du selv lave pizzaerne eller bestille udefra?

jeg ville nok bestille 4-5 familiepizzaer, alt efter hvor mange af deltagerne der er børn og man skal også tænke på at der så er lagkage og boller bagefter...¨Så man måske ikke ksla spise sig alt for mæt

ja det har du ret i men det er mandens Familie der kommer den dag og de ÆDER ... hehe, lige meget om der er kage og alt muligt bagefter

Jeg regner med at Bestille Pizzaerne så er jeg sikker på at det er spiseligt haha eeej vil være lækkert selv at lave dem, men det bliver for meget at stå med synes jeg....

af de 18 mennesker ca er der kun 5 børn

Anmeld

30. juli 2012

Zafir

MariaKyedDK skriver:

ja det har du ret i men det er mandens Familie der kommer den dag og de ÆDER ... hehe, lige meget om der er kage og alt muligt bagefter

Jeg regner med at Bestille Pizzaerne så er jeg sikker på at det er spiseligt haha eeej vil være lækkert selv at lave dem, men det bliver for meget at stå med synes jeg....

af de 18 mennesker ca er der kun 5 børn

Atså i min familie, er vi 4... og vi kan ikke æde os igennem en familiepizza... Så jeg vil sige max 5 pizzaer også vil der være noget i overskud. Men så er det HVOR meget mandens familie æder... og man kan jo altid spise det dagen derpå

Anmeld

30. juli 2012

Moar2011

MariaKyedDK skriver:

jamen det er også det jeg tænker, og så kender jeg IKKE nogen mennesker som Ikke kan lide Pizza...

Okay så bliver det til meget pizza alligevel tror jeg ...

heller ikke mig - og bedre der er lidt for meget end for lidt - så der også rester til næste dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.