Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaKyedDK skriver: der kommer 5 - 6 børn resten er voksne
der kommer 5 - 6 børn resten er voksne
Vil sige 5-6 familiepizzaer så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Vil sige 5-6 familiepizzaer så
Okay Tak for svar, altså ligegyldig hvad, kommer jeg nok til at købe aaaalllt for meget , men vil altså være sikker på at der er Mere end NOK,....
MariaKyedDK skriver: Okay Tak for svar, altså ligegyldig hvad, kommer jeg nok til at købe aaaalllt for meget , men vil altså være sikker på at der er Mere end NOK,....
Med 6 pizzaer + salat er der mere end nok Men hvem elsker ik oz pizza på 2. dagen?
Team Putte skriver: Med 6 pizzaer + salat er der mere end nok Men hvem elsker ik oz pizza på 2. dagen?
Ha ha ja det er jo lige det ALLE tror jeg
MariaKyedDK skriver: Ha ha ja det er jo lige det ALLE tror jeg
Præcis! Så tænker man efter kan man jo egentlig ikke købe for meget pizza Der skal oz være et udvalg jo
God fødselsdag til jer!
Team Putte skriver: Præcis! Så tænker man efter kan man jo egentlig ikke købe for meget pizza Der skal oz være et udvalg jo God fødselsdag til jer!
Jaah nemlig
Mange tak skal du have
Zafir skriver: Det vil da være rigtig fint Vil du selv lave pizzaerne eller bestille udefra?jeg ville nok bestille 4-5 familiepizzaer, alt efter hvor mange af deltagerne der er børn og man skal også tænke på at der så er lagkage og boller bagefter...¨Så man måske ikke ksla spise sig alt for mæt
Det vil da være rigtig fint Vil du selv lave pizzaerne eller bestille udefra?jeg ville nok bestille 4-5 familiepizzaer, alt efter hvor mange af deltagerne der er børn og man skal også tænke på at der så er lagkage og boller bagefter...¨Så man måske ikke ksla spise sig alt for mæt
ja det har du ret i men det er mandens Familie der kommer den dag og de ÆDER ... hehe, lige meget om der er kage og alt muligt bagefter
Jeg regner med at Bestille Pizzaerne så er jeg sikker på at det er spiseligt haha eeej vil være lækkert selv at lave dem, men det bliver for meget at stå med synes jeg....
af de 18 mennesker ca er der kun 5 børn
MariaKyedDK skriver: ja det har du ret i men det er mandens Familie der kommer den dag og de ÆDER ... hehe, lige meget om der er kage og alt muligt bagefter Jeg regner med at Bestille Pizzaerne så er jeg sikker på at det er spiseligt haha eeej vil være lækkert selv at lave dem, men det bliver for meget at stå med synes jeg.... af de 18 mennesker ca er der kun 5 børn
MariaKyedDK skriver: jamen det er også det jeg tænker, og så kender jeg IKKE nogen mennesker som Ikke kan lide Pizza... Okay så bliver det til meget pizza alligevel tror jeg ...
jamen det er også det jeg tænker, og så kender jeg IKKE nogen mennesker som Ikke kan lide Pizza...
Okay så bliver det til meget pizza alligevel tror jeg ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128