hvor meget Pizza ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.163 visninger
29 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

MariaKyedDK

Hejsa jeg sidder og er allerede igang med at planlægge lillemandens 6 års fødselsdag og vil gerne prøve noget nyt iår,! så har tænkt mig at servere Pizza kl 17:00 om tordagen på hans rigtige fødselsdag , og derefter lagkage og kaffe osv osv,han har fødselsdag i starten af november...

1 spørgsmål !: vil i komme til sådan en fødselsdag ?

2 spørgsmål: hvor mange familiepizza'er tror i jeg skal servere til ca 18 mennesker ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Hejsa jeg sidder og er allerede igang med at planlægge lillemandens 6 års fødselsdag og vil gerne prøve noget nyt iår,! så har tænkt mig at servere Pizza kl 17:00 om tordagen på hans rigtige fødselsdag , og derefter lagkage og kaffe osv osv,han har fødselsdag i starten af november...

2 spørgsmål: hvor mange familiepizza'er tror i jeg skal servere til ca 18 mennesker ????

Jeg servere selvfølgelig salat til, og hvis i har andre ideër må i meget gerne komme med dem, altså hvad jeg ellers kunne servere til

Anmeld

30. juli 2012

Moar2011

MariaKyedDK skriver:

jeg ville godt komme, hvis det var mig .. da man ved at det er i børnenes tegn synes det er en sød ide..
hmm ville tro der går 3 mænd til en familie, hvis du regner ud fra alle mænd kan spise en alm og det kan de fleste kvinder også og børn nået mindre..

Anmeld

30. juli 2012

LHS

Jeg ved ikke hvor meget pizza der skal til men en 10 - 12 almindelige vil jeg tro. Jeg ville da helt sikkert komme. Det er jo jer der bestemmer hvordan det skal forgå. Jeg syntes ikke man skal være så sippet. Bare der er hygge og fødselaren har en fantastisk dag. Min kusine holdte hotdogparty da hun blev 10 år. Skide hyggeligt. Så blev der lagt pølser og brød på grillen.

Jeres fødselsdag - i bestemmer!!

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Storms-Mor skriver:

jeg ville godt komme, hvis det var mig .. da man ved at det er i børnenes tegn synes det er en sød ide..
hmm ville tro der går 3 mænd til en familie, hvis du regner ud fra alle mænd kan spise en alm og det kan de fleste kvinder også og børn nået mindre..

jamen det er også det jeg tænker, og så kender jeg IKKE nogen mennesker som Ikke kan lide Pizza...

Okay så bliver det til meget pizza alligevel tror jeg ...

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

LHS skriver:

Jeg ved ikke hvor meget pizza der skal til men en 10 - 12 almindelige vil jeg tro. Jeg ville da helt sikkert komme. Det er jo jer der bestemmer hvordan det skal forgå. Jeg syntes ikke man skal være så sippet. Bare der er hygge og fødselaren har en fantastisk dag. Min kusine holdte hotdogparty da hun blev 20. Skide hyggeligt. Så blev der lagt pølser og brød på grillen.

Jeres fødselsdag - i bestemmer!!

Årh lyder da oss enormt lækkert , super ide også , og Mange Tak for svar ....

Anmeld

30. juli 2012

Michalala

Jeg ville helt sikker gerne komme. Lyder da hyggeligt. Og det er vel selskabet og ikke maden det skal komme an på

Jeg må være dig svar skyldig på hvor mange pizzaer du skal bestille. Håber andre kan hjælpe dig med det

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

MariaKyedDK skriver:

Hvor mange børn kommer der? de spiser jo væsentligt mindre end voksne

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Michalala skriver:

Jeg ville helt sikker gerne komme. Lyder da hyggeligt. Og det er vel selskabet og ikke maden det skal komme an på

Jeg må være dig svar skyldig på hvor mange pizzaer du skal bestille. Håber andre kan hjælpe dig med det

Tusinde Tak , og præsis, men alligevel, så tror jeg os man kan blive træt af at det kun er boller og lagkage kl 14 hver gang... så vil enormt gerne prøve noget nyt , og jeg vil da helt sikkert selv komme til PIZZA og så lækkerier ti kaffen bagefter...

også selvom det er en torsdag ....

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Team Putte skriver:

Hvor mange børn kommer der? de spiser jo væsentligt mindre end voksne

der kommer 5 - 6 børn resten er voksne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.