Hvornår starter jeres børn i institution? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Lunae

Camille var 15 mdr da hun startede i institution! Det var ikke et bevidst valg, men tror det har været rigtig godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

pernille.23

Mille havde første dag i dag, og hun er 1 år og 19 dage

Anmeld

1. august 2012

Troldemommi

Johanne skal starte den 1 september, 21 dage før hendes 1 års fødselsdag :-)

Monica

Anmeld

1. august 2012

Lone Jakobsen

mine de 3 store er startet omkring 11-12 mdr. men Rasmus starter først på mandag. der er han 3 år.

Anmeld

1. august 2012

Pige2009

Laura var knap 11 mdr

Anmeld

1. august 2012

Pige2009

Lone Jakobsen skriver:

mine de 3 store er startet omkring 11-12 mdr. men Rasmus starter først på mandag. der er han 3 år.

Det er bare så fantastisk

Anmeld

1. august 2012

Levi&LilysMor

crille skriver:

Inspireret af anden tråd, bliver jeg nysgerrig på hvor længe i vælger at gå hjemme på barsel..

Vi kørte ham ind da han var 7,5 måned men nogle dage inden han blev 8 startede jeg og der startede han også sådan rigtig , men ville gerne have gået hjemme noget mere havde jeg intet imod, men jeg valgte det på dette tidspunkt fordi jeg manglede 5 mdr af min uddannelse og bare ville have det overstået...

Anmeld

2. august 2012

Lauras mor

crille skriver:

Inspireret af anden tråd, bliver jeg nysgerrig på hvor længe i vælger at gå hjemme på barsel..

Min datter starter i dagpleje 10 dage før hun blir 11 måneder

Anmeld

2. august 2012

Kløver

Daniel var 11 mdr (maks barsel man kan få) og bliver det samme med lillepigen, derefter bliver jeg hjemmegående, til jeg er færdig afklaret og forhåbentlig får min pension. Skulle vi være heldige at få flere ville jeg også starte op der, omkring 11 mdr her har det været en god og passende alder, så jeg kan nyde børnene men de når ikke at blive så store at de mangler aktivitet og leg hver dag med andre børn

Anmeld

2. august 2012

Silas&Mille

Silas var 10 måneder og hvis vi får plads til den 1. oktober som vi har søgt om, så er Mille 8 måneder når hun starter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.