Hvornår starter jeres børn i institution? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid var 9½ mdr da hun startede i dp.. Og er lige startet i bh i dag (snart 3½ år) ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Zelinasmor

Zelina skal starte om 14 dage. Der er hun 8½ mdr.  Synes ikke der er nogen grund til at vente længere. Jeg tror personligt at børn har godt af at komme ud blandt andre børn i en forholdsvis tidlig alder

Anmeld

30. juli 2012

lailamik

Jeg har svaret 8-10 mdr. Jeg har kun barsel til han er 8mdr, men jeg slutter min barsel om 1mdr og min kæreste tager over, da jeg skal starte i skole. Så håber vi bare at han kommer ind inden ikke alt for længe 

Anmeld

1. august 2012

AdamsMor

Så længe som muligt! EEEEEELSKER barslen  Blir nok omkring 10 mdr.

Anmeld

1. august 2012

AnnaK89

Carolina kommer til at være 6-7 mdr

Anmeld

1. august 2012

modesty

Vi har, meget overraskende, fået plads på vores første valg dagen efter min dreng bliver 10 mdr. Vi havde ellers regnet med (og fået at vide på pladsanvisningen) at der ville gå 13-15 mdr.

Mor her har lidt angst, men han er SÅ interesseret i andre børn og synes det er en fest at være sammen med dem. Så det skal nok gå. 

Anmeld

1. august 2012

MorEllen

Min pige startet i DP da hun var 10 måneder men jeg gik hjemme til hun var 11,5 måned. Så fik hun en god start med en del dage hjemme
Synes 10 måneder var en rigtig god alder at starte i, hun var stadig ikke så skeptisk til fremmede, og faldt til ro hos dagplejemoren fra dag 1

Anmeld

1. august 2012

Frøken J.

crille skriver:

Inspireret af anden tråd, bliver jeg nysgerrig på hvor længe i vælger at gå hjemme på barsel..

Rose starter på mandag, da er hun knap 10 måneder. Jeg har barsel til september, hvor studiet starter igen, så hun er nødt til at starte nu, så vi har god tid til indkøring

Anmeld

1. august 2012

MinWilliam

William var 11 mdr da han starede

Anmeld

1. august 2012

L&V

Laura starter her den 27 august og der er hun 11 måneder, når vi engang ska ha en mere bliver det nok ved 7-9 måneders alderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.