Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
crille skriver: Inspireret af anden tråd, bliver jeg nysgerrig på hvor længe i vælger at gå hjemme på barsel..
Inspireret af anden tråd, bliver jeg nysgerrig på hvor længe i vælger at gå hjemme på barsel..
jeg har svaret 10-12 mdr. da min laura startede idag og hun bliver 11 måneder om 12 dage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frida starter i dagpleje om 14 dage (der er hun 9 mrd + 3 uger) Jeg havde barsel i 6 måneder, hvorefter min kæreste havde 10 ugers barsel. Lige nu er jeg så i gang med 2 måneders sommerferie. (Er studerende - derfor den lange sommerferie)
isabellasmor skriver: Jeg tager et år mere hjemme med prinsesessen Hun er 9 mdr nu. Fordi jeg synes at børn har aller bedst af at være hjemme indtil børnehave. Og når man så har økonomisk mulighed for det, så er det jo bare at gøre det, for vores vedkommende i hvert fald Regner med måske at tage et år mere så jeg alt i alt har haft hende hjemme til hun er 3 år, men nu må vi se
Jeg tager et år mere hjemme med prinsesessen Hun er 9 mdr nu.
Fordi jeg synes at børn har aller bedst af at være hjemme indtil børnehave. Og når man så har økonomisk mulighed for det, så er det jo bare at gøre det, for vores vedkommende i hvert fald
Regner med måske at tage et år mere så jeg alt i alt har haft hende hjemme til hun er 3 år, men nu må vi se
Ënig.
Her er de hjemme indtil bh alderen-så går vi til gengæld i legestue de fleste af ugedagene .
Vores søn startede i vuggestue da han var 10 mdr. gammel. Jeg regner med at det bliver nogenlunde det samme med lillesøster.... ♥
Carina:-) skriver: Ënig. Her er de hjemme indtil bh alderen-så går vi til gengæld i legestue de fleste af ugedagene .
Jaa, vi skal også starte i legestue når vi er flyttet
Så det glæder vi os til
Min søn er 6 mdr og han startede første gang i dag - helt uden problemer!
Isabella startede i vuggestue da hun var 10 mrd
den ældste startede da han var 10 mdr og den yndste da han var 9mdr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128