LilleChelle skriver:
Jeg går sygemeldt pga. graviditet. Og har været det i 2 måneder officielt, men dog med en del sygedage inden sygemeldingen.
Jeg har døjet med ondt i maven og bækkenet siden jeg faktisk blev gravid. Var til scanning i uge 7, da de var bange for det var en graviditet udenfor livmoderen - hvilket det heldigvis ikke var.
Det er absolut ikke et nederlag at blive sygemeldt, så længe der er en grund til det. Vi er ikke selv herre over vores kroppe og hvordan de reagerer, derfor skal du LYTTE til din krop. Det er SÅÅÅ vigtigt at den får den hvile den har brug for.
Nogle dage ligger jeg også skiftevis på sofaen og i sengen hele dagen - ikke yderligere spændende, men sådan er det.
Jeg er gået igang med invitationer til barnedåb, at strikke et stort halstørklæde til mig selv, osv.
Det er god tidsfordriv og ellers går jeg ture med vores hunde når bækkenet lige tillader det
Der er mange ting man kan lave selvom man er sengeliggende. Det handler bare om at være kreativ 
Men igen - LYT til din krop. Det er SÅÅÅ vigtigt. Gør du ikke det, kan det skade dig mere i sidste ende end det gavnede.
Tusind tak for dit svar som har fået mig til at se mere positivt på det.
Jeg var på sygehuset og blive scannet i dag og baby var helt perfekt og er en lille dreng. 

Herefter var jeg til lægesamtale. Her kunne lægen fortælle mig, at det ikke skal være sådan og hun vil i samarbejde med hjertelægerne anbefale mig at starte op på min medicin igen..
Er ikke meget for det, men så undgår jeg måske al den banken og svimmelhed... Får så nok bare andre gener... 
Hun sagde, at jeg selvfølgelig ikke kunne arbejde når jeg har det sådan, men fik faktisk ikke spurgt mere ind til det, så planen er indtil videre jeg starter næste mandag og så må jeg bare tage en dag af gangen... Vil SÅ gerne, men lige nu kan jeg virkelig ikke se hvordan det skal gå godt... Lægen sagde ydermere, at hun vil kontakte hjerteafdelingen mhp. Jeg bliver undersøgt og kommer til samtale NU! Hvis ikk jeg har hørt noget inden 1 uge skal jeg ringe derud... igen... Krydser fingre for det sker hurtigt... Hun lyttede kort på mig og kunne sagtens høre en masse ekstraslag. Jeg fik lavet en masse blodprøver for at tjekke alle værdier er gode, men mente hun. Derudover kørt et ekg og tjekket mit stofskifte. De svar venter jeg så på...
Jeg har taget det til mig, med at lytte til min krop og kan jo mærke den har svært ved at følge med, eller hvertfald hjertet har, så må tage en dag af gangen...
Jeg syntes jeres inputs har gjort mig lidt mere positiv omkring en sygemelding og det at jeg bliver forsinket og min familie syntes mit helbred er vigtigst, så det rart de bakker op. Vi har talt om, at jeg tager et strikke eller hækle kursus hvis jeg ender med at skulle gå hjemme.