Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Så stoler jeg på du får ret - og hvorfor skulle det ikke gå godt?
Så stoler jeg på du får ret - og hvorfor skulle det ikke gå godt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Lige præcis!!Nyd det! Der er intet som at være en "naiv" førstegangsgravid! Naiv skal slet ikke forståes negativt, men det ved du!
Lige præcis!!Nyd det! Der er intet som at være en "naiv" førstegangsgravid! Naiv skal slet ikke forståes negativt, men det ved du!
Jeg ved præcis, hvad du mener!
Anonym skriver: Jeg ved præcis, hvad du mener!
Tillykke med stregerne, og den lille nye spire
Line8700 skriver: Tillykke med stregerne, og den lille nye spire
Tusind tak!
Dot D skriver: skal forsøge.....
skal forsøge.....
Nååååå, har du mon gættet hvem jeg er?
Anonym skriver: Nååååå, har du mon gættet hvem jeg er?
Hi hi, neeeeeeeej. Og jeg har tænkt meget over det, bladret noget frem og tilbage, men det lykkedes desværre ikke for mig, thi hi
Dot D skriver: Hi hi, neeeeeeeej. Og jeg har tænkt meget over det, bladret noget frem og tilbage, men det lykkedes desværre ikke for mig, thi hi
Hihihi, synes det er lidt sjovt at du prøver så ihærdigt
Anonym skriver: Hihihi, synes det er lidt sjovt at du prøver så ihærdigt
Jeg elsker krimier og detektiv-arbejde, så tror det var det, der lige fik mig i sving
Men men, nu må du lige huske at gøre mig opmærksom, når du står frem
Anonym skriver: Seeeeee, hvad jeg har lavet! Jeg har testet positiv d. 25/7 (med morgenurin, højre), og har i dag lavet endnu en positiv test med eftermiddagsurin (venstre). Så der er jo en fin HCG udvikling! Iiiih, kæresten og jeg er bare SÅ glade og vi glæder os til at skulle blive forældre for første gang til marts/april. Derudover er kæresten mega stolt over, at HAN har lavet en lille spire i første forsøg - hvilket han meget selvsikkert havde forudsagt, at han kunne.. Skulle efter egen beregning i dag være 5+1, og have termin omkring 30/3-1/4.. I, der kan gætte hvem jeg er, er velkomne til at smide en PB, men sssssh, jeg er anonym, da familie og venner ikke skal vide besked før NF.. aNoNyM
Seeeeee, hvad jeg har lavet!
Jeg har testet positiv d. 25/7 (med morgenurin, højre), og har i dag lavet endnu en positiv test med eftermiddagsurin (venstre). Så der er jo en fin HCG udvikling!
Iiiih, kæresten og jeg er bare SÅ glade og vi glæder os til at skulle blive forældre for første gang til marts/april. Derudover er kæresten mega stolt over, at HAN har lavet en lille spire i første forsøg - hvilket han meget selvsikkert havde forudsagt, at han kunne..
Skulle efter egen beregning i dag være 5+1, og have termin omkring 30/3-1/4..
I, der kan gætte hvem jeg er, er velkomne til at smide en PB, men sssssh, jeg er anonym, da familie og venner ikke skal vide besked før NF..
aNoNyM
Stort tillykke her fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128