Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor træls jeg ikke kan gætte det! Men stort tillykke..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
norby skriver: Ja der er vist INGEN tvivl.. Stort tillykke med det.. Held og lykke.
Ja der er vist INGEN tvivl..
Stort tillykke med det..
Held og lykke.
Tusind tak!
Dot D skriver: tillykke med de MEGET fine streger og du er gættet, den lille ledetråd hjalp godt
tillykke med de MEGET fine streger
og du er gættet, den lille ledetråd hjalp godt
Tusind tak! Er vildt vildt glad.. Nu mangler det bare at blive bekræftet hos lægen!
Uh, kunne da være spændende at se, om du har ret i en PB
Kathepige skriver: Nu bliver jeg nysgerrig... Tror jeg kan se ledetråden, men er måske lidt bagud Vil du fortælle mig hvem hun er?? Over PB selvfølgelig
Nu bliver jeg nysgerrig... Tror jeg kan se ledetråden, men er måske lidt bagud
Vil du fortælle mig hvem hun er?? Over PB selvfølgelig
Du er velkommen til at smide en PB, hvis du mener, du har gættet det
VNB skriver: Endnu engang STORT tillykke søde! Det er nogle super fine tests du har fabrikeret glæder mig til du er "Ude af skabet"
Endnu engang STORT tillykke søde!
Det er nogle super fine tests du har fabrikeret
glæder mig til du er "Ude af skabet"
Taaaaark!
Du kan også tro jeg glæder mig til at råbe nyheden ud til hele verden! Det er SÅ svært at holde mund..
Kathepige skriver: Vi troede lige, vi havde gættet dig - men så er der flere ting der ikke stemmer.. Sørens! Er sååååå nysgerrig Og tillykke forresteN
Vi troede lige, vi havde gættet dig - men så er der flere ting der ikke stemmer.. Sørens! Er sååååå nysgerrig
Og tillykke forresteN
Eeeeeeij, hvor ærgeligt!
Frk-Lotusblomst skriver: Stort'stort tillykke. <3Din kæreste, han er da lidt kæphøj hva'. hihiOg lige om lidt er det jo tid til jeres nf.. Glæd dig, det er stort. Knus herfra!
Stort'stort tillykke. <3Din kæreste, han er da lidt kæphøj hva'. hihiOg lige om lidt er det jo tid til jeres nf.. Glæd dig, det er stort. Knus herfra!
Haha, han er MEGET kæphøj.. Men er det ikke typisk mænd? Du kan også tro jeg glæder mig - og specielt efter at have set billeder af din perfekte bebse!
Camillos skriver: de er da i hvert faLD MEGET POSETIVE! stort tillykke med spiren
de er da i hvert faLD MEGET POSETIVE! stort tillykke med spiren
LR85 skriver: Ej hvor fint. Kæmpe tillykke
Ej hvor fint. Kæmpe tillykke
Miss Church skriver: Jaaaah! TILLYKKE!!!
Jaaaah! TILLYKKE!!!
Taaaaark søde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128