Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver:Det kunne det sagtens jeg mærket første gang i uge 18 min veninde i uge 16 men hos os begge føltes det som store bobler der sprang Det super dejligt at mærke liv Du ikke i tvivl når du mærker et rigtig spark
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sortkjær skriver:Det kan sagtens passe at du allerede mærker liv.. Jeg mærkede tidligt at den bette han sparkede, selvfølgelig bare ikke så kraftigt som nu.. Men som sagt, det er da højst sandsynligt det du mærker.. Dejlig følelse, ik Line 24+2
minmus skriver:Sortkjær skriver: Det kan sagtens passe at du allerede mærker liv.. Jeg mærkede tidligt at den bette han sparkede, selvfølgelig bare ikke så kraftigt som nu.. Men som sagt, det er da højst sandsynligt det du mærker.. Dejlig følelse, ik Line 24+2 hehe jo meget har mærket meget idag
Sortkjær skriver: Det kan sagtens passe at du allerede mærker liv.. Jeg mærkede tidligt at den bette han sparkede, selvfølgelig bare ikke så kraftigt som nu.. Men som sagt, det er da højst sandsynligt det du mærker.. Dejlig følelse, ik Line 24+2
Milla-Victoria's mor skriver:minmus skriver: Sortkjær skriver: Det kan sagtens passe at du allerede mærker liv.. Jeg mærkede tidligt at den bette han sparkede, selvfølgelig bare ikke så kraftigt som nu.. Men som sagt, det er da højst sandsynligt det du mærker.. Dejlig følelse, ik Line 24+2 hehe jo meget har mærket meget idag Hejsa Det kan sagtens være den bette du mærker!! Jeg mærkede liv i 16+4 og var slet ikke i tvivl..... Nyd det, for du kommer til at savne det senere, også selv om du har verdens smukkeste og dejligste baby i dine arme
minmus skriver: Sortkjær skriver: Det kan sagtens passe at du allerede mærker liv.. Jeg mærkede tidligt at den bette han sparkede, selvfølgelig bare ikke så kraftigt som nu.. Men som sagt, det er da højst sandsynligt det du mærker.. Dejlig følelse, ik Line 24+2 hehe jo meget har mærket meget idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128