kan det virkelig passe:)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Diana... skriver:

Det kunne det sagtens jeg mærket første gang i uge 18 min veninde i uge 16 men hos os begge føltes det som store bobler der sprang  Det super dejligt at mærke liv  Du ikke i tvivl når du mærker et rigtig spark  

det her bobler men de store, har de vært i to timer eller sådan noget, lige nede under navlen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Nanna1985

Første gang jeg var gravid mærkede jeg liv første gang i uge 18+4

Det er meget forskelligt fra krop til krop.. Det kan meget vel være babyen du mærker  Du er en af de heldige der kan mærke liv tidligt

Anmeld

11. maj 2009

Sortkjær

Det kan sagtens passe at du allerede mærker liv.. Jeg mærkede tidligt at den bette han sparkede, selvfølgelig bare ikke så kraftigt som nu..
Men som sagt, det er da højst sandsynligt det du mærker..

Dejlig følelse, ik

Line 24+2

Anmeld

11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Sortkjær skriver:

Det kan sagtens passe at du allerede mærker liv.. Jeg mærkede tidligt at den bette han sparkede, selvfølgelig bare ikke så kraftigt som nu..

Dejlig følelse, ik

Line 24+2

hehe jo meget har mærket meget idag

Anmeld

11. maj 2009

Mutti2

minmus skriver:

Sortkjær skriver:

Dejlig følelse, ik

Line 24+2

Hejsa

Det kan sagtens være den bette du mærker!! Jeg mærkede liv i 16+4  og var slet ikke i tvivl..... Nyd det, for du kommer til at savne det senere, også selv om du har verdens smukkeste og dejligste baby i dine arme

Anmeld

11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Milla-Victoria's mor skriver:

minmus skriver:

Sortkjær skriver:

Dejlig følelse, ik

Line 24+2

Hejsa

Det kan sagtens være den bette du mærker!! Jeg mærkede liv i 16+4  og var slet ikke i tvivl..... Nyd det, for du kommer til at savne det senere, også selv om du har verdens smukkeste og dejligste baby i dine arme

kan ikk nyde det mere ind jeg gør bliver så glad når jeg mærker den jeg er 16plus2 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.