Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver:Du har skrevet i din status som kan ses under dit billede at du mærker den lille rigtig meget og at den er aktiv - så det vil jeg da tro.
minmus skriver:jeg tror det! derfor spør jeg, åh er så træt af mine indlæg ikk bare kan svares på! trode det her sted var hvor man spør om ting osv men har taget fjel
Stop Stop... du skrive selv at du mærker liv. og roas kommentere så bare at du jo må mæke liv når du skrive det i din status.. det var jo ikke noget som du skulle blive sur over
Men ja det kan godt være liv du mærker nu som små bobler i maven.
Rosa skriver:Undskyld, mente ikke noget ondt med det.
Sanne skriver: Stop Stop... du skrive selv at du mærker liv. og roas kommentere så bare at du jo må mæke liv når du skrive det i din status.. det var jo ikke noget som du skulle blive sur over Men ja det kan godt være liv du mærker nu som små bobler i maven.
minmus skriver:vil ikk mene de er små
Sanne skriver:Det er stadig meget tidlig i graviditeten, og det kan jo osse bare være luft i maven... men hvis det blive ved i flere dag så det jo nok små spark du mærker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128