kan det virkelig passe:)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

hej

jeg er lidt i tvil? er det virkelig den lille jeg kan mærke!!?? jeg er i uge 17 ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Du har skrevet i din status som kan ses under dit billede at du mærker den lille rigtig meget og at den er aktiv - så det vil jeg da tro.

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Rosa skriver:

Du har skrevet i din status som kan ses under dit billede at du mærker den lille rigtig meget og at den er aktiv - så det vil jeg da tro.

jeg tror det! derfor spør jeg, åh er så træt af mine indlæg ikk bare kan svares på! trode det her sted var hvor man spør om ting osv men har taget fjel

Anmeld

10. maj 2009

SaNiNa

minmus skriver:

jeg tror det! derfor spør jeg, åh er så træt af mine indlæg ikk bare kan svares på! trode det her sted var hvor man spør om ting osv men har taget fjel

Stop Stop... du skrive selv at du mærker liv. og roas kommentere så bare at du jo må mæke liv når du skrive det i din status.. det var jo ikke noget som du skulle blive sur over

Men ja det kan godt være liv du mærker nu som små bobler i maven.

Anmeld

10. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
minmus skriver:

Undskyld, mente ikke noget ondt med det.

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Rosa skriver:

Undskyld, mente ikke noget ondt med det.

nej okay

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Sanne skriver:

Stop Stop... du skrive selv at du mærker liv. og roas kommentere så bare at du jo må mæke liv når du skrive det i din status.. det var jo ikke noget som du skulle blive sur over

Men ja det kan godt være liv du mærker nu som små bobler i maven.

vil ikk mene de er små

Anmeld

10. maj 2009

SaNiNa

minmus skriver:

vil ikk mene de er små

Det er stadig meget tidlig i graviditeten, og det kan jo osse bare være luft i maven... men hvis det blive ved i flere dag så det jo nok små spark du mærker

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Sanne skriver:

Det er stadig meget tidlig i graviditeten, og det kan jo osse bare være luft i maven... men hvis det blive ved i flere dag så det jo nok små spark du mærker

har vært her længe men føst nu jeg spøger!

Anmeld

10. maj 2009

Mikkelmusen

Det kan være luftbobler, men det kan også være baby du mærker. Det er forskelligt fra person til person hvornår man mærker det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.