kan det virkelig passe:)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Mikkelmusen skriver:

Det kan være luftbobler, men det kan også være baby du mærker. Det er forskelligt fra person til person hvornår man mærker det.

syns det mærkes som om der noget der bevæger sig inde i maven, syns det svært og forklare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Heidi.

minmus skriver:

jeg tror det! derfor spør jeg, åh er så træt af mine indlæg ikk bare kan svares på! trode det her sted var hvor man spør om ting osv men har taget fjel

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH er SÅÅÅÅ træt af du fare i flint KONSTANT

Anmeld

10. maj 2009

Stumpen

Synes det virker vildt hvis du allerede føler at du mærker babyen helt vildt på nuværende tidspunkt, men det er fordi at jeg selv -begge gange- har mærket liv sent..

Anmeld

10. maj 2009

BubbieBear

minmus skriver:

hej

jeg er lidt i tvil? er det virkelig den lille jeg kan mærke!!?? jeg er i uge 17 ,

Jeg har en veninde der er ca. ligeså langt i graviditeten som du, og hun snakker da tit om at barnet sparker livligt en gang imellem

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Stumpen skriver:

Synes det virker vildt hvis du allerede føler at du mærker babyen helt vildt på nuværende tidspunkt, men det er fordi at jeg selv -begge gange- har mærket liv sent..

tror det er den hvornår mærkede du da?

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

BubbieBear skriver:

minmus skriver:

hej

jeg er lidt i tvil? er det virkelig den lille jeg kan mærke!!?? jeg er i uge 17 ,

Jeg har en veninde der er ca. ligeså langt i graviditeten som du, og hun snakker da tit om at barnet sparker livligt en gang imellem

tror også det er den

Anmeld

10. maj 2009

Heidi.

minmus skriver:

Umiddelbart mærker man ikke voldsomt meget liv før omkring uge 23-24 stykker... Og det er grundet at babyen ligger og sparker indad mos dine organer.

Anmeld

10. maj 2009

Stumpen

minmus skriver:

Jeg er ikke så god til at huske præcis på de der ting som første spark, første smil, første tand osv.. Men omkring uge 21-22..

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Stumpen skriver:

minmus skriver:

Jeg er ikke så god til at huske præcis på de der ting som første spark, første smil, første tand osv.. Men omkring uge 21-22..

okay. ,

Anmeld

10. maj 2009

Diana...

Det kunne det sagtens jeg mærket første gang i uge 18 min veninde i uge 16 men hos os begge føltes det som store bobler der sprang  Det super dejligt at mærke liv  Du ikke i tvivl når du mærker et rigtig spark  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.