Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mikkelmusen skriver:Det kan være luftbobler, men det kan også være baby du mærker. Det er forskelligt fra person til person hvornår man mærker det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
minmus skriver: jeg tror det! derfor spør jeg, åh er så træt af mine indlæg ikk bare kan svares på! trode det her sted var hvor man spør om ting osv men har taget fjel
minmus skriver:hej jeg er lidt i tvil? er det virkelig den lille jeg kan mærke!!?? jeg er i uge 17 ,
Stumpen skriver:Synes det virker vildt hvis du allerede føler at du mærker babyen helt vildt på nuværende tidspunkt, men det er fordi at jeg selv -begge gange- har mærket liv sent..
BubbieBear skriver:minmus skriver: hej jeg er lidt i tvil? er det virkelig den lille jeg kan mærke!!?? jeg er i uge 17 , Jeg har en veninde der er ca. ligeså langt i graviditeten som du, og hun snakker da tit om at barnet sparker livligt en gang imellem
minmus skriver: hej jeg er lidt i tvil? er det virkelig den lille jeg kan mærke!!?? jeg er i uge 17 ,
minmus skriver: tror det er den hvornår mærkede du da?
Stumpen skriver:minmus skriver: tror det er den hvornår mærkede du da? Jeg er ikke så god til at huske præcis på de der ting som første spark, første smil, første tand osv.. Men omkring uge 21-22..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128