Så springer jeg ud - AnonymK . :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

babymus77

Frk-Lotusblomst skriver:

Uh ha, jamen så har du jo inden længe jeres prins i armene.
Hold ud, der er ikke længe til.

Mange tak, vi er også helt overvældede og lykkelige..

Det er super hårdt nu:-( og bare tanken om en uge mere, er hård!!!! Har ondt i lænd, ryg, fødder, hænder, mange snyde veer og ingen baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op. Jamen s¨å er ventetiden da ikke så lang fra i får tiden til i skal afsted.

Det ved man aldrig, men jeg håber da at vi får en tid meget hurtigt

Anmeld

30. juli 2012

Frk-Lotusblomst

babymus77 skriver:

Det er super hårdt nu:-( og bare tanken om en uge mere, er hård!!!! Har ondt i lænd, ryg, fødder, hænder, mange snyde veer og ingen baby 

Kan jeg godt forestille mig. Det må være hårdt.. Og man kan bare ikke andet end at vente, dagene må føles laaaange...

Jeg krydser for at han snart kommer ud.. XXXXXXX

Anmeld

30. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Det ved man aldrig, men jeg håber da at vi får en tid meget hurtigt

Ja mon ikke.

Anmeld

30. juli 2012

Risen

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er fuldstændig vildt. Så fantastisk..
Tro mig det var også svært!!! Der var ganske få der vidste det. ikke engang familien vidste besked..

Okay søde.. jeg er sikker på det nok skal komme til jer!

Ja det kan jeg godt forstå

Ja mon ikke?   Det håber jeg i hvert fald, det er vel bare et spørgsmål om tid? 

Det her lyder mærkeligt? Men hvordan gjorde I det? - Altså med ÆL-test eller slappede du af, eller var det som det plejede? hehe

Anmeld

30. juli 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak søde!
hæhæ, ja det ved jeg ikke.

ih, er så glad på jeres vegne

Anmeld

30. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå

Ja mon ikke?   Det håber jeg i hvert fald, det er vel bare et spørgsmål om tid? 

Det her lyder mærkeligt? Men hvordan gjorde I det? - Altså med ÆL-test eller slappede du af, eller var det som det plejede? hehe

Jo selvfølgelig.

Det lyder slet ikke mærkeligt. Vi holdte faktisk pause efter 2. ma og ville så gå i gang til maj, fik min mens d. 29 april. Vi ville bare tage en stille og rolig cyklus uden ælteste inden vi ville gå rigtig op i det igen, når næste mens var kommet..Den kom så ikke..

Vi knaldede på dag 12,13,14,15,16 og så igen på dag 21.. Og der var så gevinst på et eller andet tidspunkt derimellem..

de 3 gange vi er blevet gravide er hvor vi har knaldet intensivt i 5-6 dage!

Anmeld

30. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

ih, er så glad på jeres vegne

Tak søde

Vi er også ovenud lykkelige.

Anmeld

30. juli 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak søde

Vi er også ovenud lykkelige.

Kan jeg også kun forstille mig men hvor bliver mavebillederne af?

Anmeld

30. juli 2012

pussekat

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Det er mig der står bag disse tråde:

https://www.baby.dk/debat/180218pi1/graviditet/endn u-en-anonym-i-flokken----skoen-scanning-overstaaet -.aspx

https://www.baby.dk/debat/182099pi1/graviditet/upda te-paa--endnu-en-anonym-til-flokken--endnu-en-scan ning-.aspx

Så kom dagen endelig, en dag der virkede såååå langt ude i fremtiden.. Men nu ser det ud til det endelig lykkes!

Lykken er vendt og vi venter os nu en smuk bebs med ankomst først i februar! <3

vi var til nf-scanning i fredags og det gik super godt. Bebs lå og sov til at starte med og derfor kunne vi høre perfekt hjertelyd uden for meget moslen rundt. Nakkefolden var 1,5 mm så det er jo rigtig fint. jeg fik ikke tallet på risikoberegningen men hun sagde det var en rigtig fin beregning og vi lå slet ikke tæt på risikoen. Scanningen var perfekt. vidste godt det var en stor oplevelse, men det var over alle forventninger. Scanningssgeplejersken var så god. Og efter 2 små host vågnede bebs og hoppede lidt rundt og strakte sig. Det er vildt at den bevæger sig derinde. 5,7 cm.. Lille pus.

Nu begynder vi endelig at turde tro på det. Det blev offentliggjort for familien fredag og på fb igår. Det er en helt surrealistisk følelse, hold op hvor er det vildt!!!!

Vi skal til kønsscanning d. 13. august og md d. 14. september. Vi glæder os meget til at kigge ind igen!

Knus og kram fra Rikke - AnonymK

Og så lige et lille billede af vidunderet (der af en eller anden grund blev blå ). <3

tillykke med mave og billde er blå så det bliv nok en lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.