Så springer jeg ud - AnonymK . :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Det er så fantastisk at kigge ind til de små, man bliver så glad, når man kan se at alt står vel til derinde

Vi havde også store problemer med at finde navn, men man har jo da heldigvis lidt tid til at blive enige

Vi havde et pigenavn, men da det viste sig at det var en dreng i maven fik vi lige pludselig et lille problem. Jeg kunne ikke lide mandens navne, og han kunne ikke lide mine

Men en dag sagde jeg bare Daniel ud i luften, og han sagde JA, og så var dén ligesom klaret Aner ikke hvor det kom fra, var slet ikke et navn nogen af os havde haft oppe at vende

Det gør ma nemlig. og det var bare en helt perfekt scanning. Det var sååå dejligt at se hende hoppe og danse derinde. Se hvor emget hun var vokset.. Vores lille pige. <3

Hehe, ja der er ingen der ahr sagt det skal være nemt.. Jeg prøver også at sige til kenneth at vi ikke ligger os fast på 4 navne fordi man jo pludselig kan komme i tanke om et navn det så bare skal være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Lotus86

Frk-Lotusblomst skriver:

Du fik ret.. Der gemmer sig en lille livlig pige i maven.

I knew it

Stort tillykke med jeres lille prinsesse, det bare fantastisk altså

Anmeld

16. august 2012

Frk-Lotusblomst

Lotus86 skriver:

I knew it

Stort tillykke med jeres lille prinsesse, det bare fantastisk altså

Mange mange tak.. VI glæder os også helt sindssygt.

Anmeld

16. august 2012

Lotus86

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange mange tak.. VI glæder os også helt sindssygt.

Dét kan jeg godt forstå, det er også det mest fantastisk i hele verden, og selvom ventetiden er lang, så er det bare den hyggeligste tid

Anmeld

16. august 2012

Frk-Lotusblomst

Lotus86 skriver:

Dét kan jeg godt forstå, det er også det mest fantastisk i hele verden, og selvom ventetiden er lang, så er det bare den hyggeligste tid

Ja det er jo det. Jeg kommer heldigiv stil at have nok at lave - hvis ikke alt for meget fra september af, så tiden skal nu nok gå hurtigt alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.