Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mortil2tiloktober skriver: Ej hvor er Det stort og hvor er Det Aage fantastisk stort stort tillykke med den lille spire. Glæder mig til at følge dig .
Ej hvor er Det stort og hvor er Det Aage fantastisk stort stort tillykke med den lille spire. Glæder mig til at følge dig .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solstrålebørn skriver: Det er bare så godt for Jer... Jeg er hamrende glad på Jeres vejne... Glæder mig til at følge dig smukke... Og til at møde vidunderet.... KÆMPE stort tillykke til Jer begge...
Det er bare så godt for Jer... Jeg er hamrende glad på Jeres vejne... Glæder mig til at følge dig smukke... Og til at møde vidunderet....
KÆMPE stort tillykke til Jer begge...
Kofoed. skriver: Tillykke smukke, så lækker en nyhed, hvordan har jeg misset de tråde du har oprettet? Men måtte jo lige tjekke dem efter din offentliggørelse
Tillykke smukke, så lækker en nyhed, hvordan har jeg misset de tråde du har oprettet? Men måtte jo lige tjekke dem efter din offentliggørelse
M (: skriver: Stort tillykke sødeste - hvor er det bare fantastisk!
Stort tillykke sødeste - hvor er det bare fantastisk!
HeidiØ skriver: NEEEEEEJ, Stort tillykke altså!!! hvor er det dejligt det er lykkes! Hurra!
NEEEEEEJ, Stort tillykke altså!!! hvor er det dejligt det er lykkes! Hurra!
Muhmi skriver: Juhuuuuu!!! Tillykke søde!!! Hvor er det dog dejligt for jer, ENDELIG!! Smuk lille bebse du gemmer på derinde Iiih, så skal vi følges i graviditeten, vi er jo næsten lige langt henne Yaay
Juhuuuuu!!! Tillykke søde!!!
Hvor er det dog dejligt for jer, ENDELIG!!
Smuk lille bebse du gemmer på derinde
Iiih, så skal vi følges i graviditeten, vi er jo næsten lige langt henne Yaay
Frøken J. skriver: FANTASTISK!!! Hvor er det bare velfortjent!!! Fælder lige en lille tåre! STORT tillykke
FANTASTISK!!! Hvor er det bare velfortjent!!! Fælder lige en lille tåre! STORT tillykke
Risen skriver: EJ for f***** søde! KÆMPE tillykke! Hvor er det bare dejligt, og hold nu op hvor I fortjener det.
EJ for f***** søde! KÆMPE tillykke! Hvor er det bare dejligt, og hold nu op hvor I fortjener det.
Miss Church skriver: Jaaaah! STORT TILLYKKE!!!
Jaaaah! STORT TILLYKKE!!!
Miss-86 skriver: KÆMPE TILLYKKE herfra ...
KÆMPE TILLYKKE herfra ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128