Så springer jeg ud - AnonymK . :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

TrineMine86

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Det er mig der står bag disse tråde:

https://www.baby.dk/debat/180218pi1/graviditet/endn u-en-anonym-i-flokken----skoen-scanning-overstaaet -.aspx

https://www.baby.dk/debat/182099pi1/graviditet/upda te-paa--endnu-en-anonym-til-flokken--endnu-en-scan ning-.aspx

Så kom dagen endelig, en dag der virkede såååå langt ude i fremtiden.. Men nu ser det ud til det endelig lykkes!

Lykken er vendt og vi venter os nu en smuk bebs med ankomst først i februar! <3

vi var til nf-scanning i fredags og det gik super godt. Bebs lå og sov til at starte med og derfor kunne vi høre perfekt hjertelyd uden for meget moslen rundt. Nakkefolden var 1,5 mm så det er jo rigtig fint. jeg fik ikke tallet på risikoberegningen men hun sagde det var en rigtig fin beregning og vi lå slet ikke tæt på risikoen. Scanningen var perfekt. vidste godt det var en stor oplevelse, men det var over alle forventninger. Scanningssgeplejersken var så god. Og efter 2 små host vågnede bebs og hoppede lidt rundt og strakte sig. Det er vildt at den bevæger sig derinde. 5,7 cm.. Lille pus.

Nu begynder vi endelig at turde tro på det. Det blev offentliggjort for familien fredag og på fb igår. Det er en helt surrealistisk følelse, hold op hvor er det vildt!!!!

Vi skal til kønsscanning d. 13. august og md d. 14. september. Vi glæder os meget til at kigge ind igen!

Knus og kram fra Rikke - AnonymK

Og så lige et lille billede af vidunderet (der af en eller anden grund blev blå ). <3

jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  endelig.. Stort tillykke - hvor er det fantastisk for jer

jeg er så glad på jeres vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Guldimaven

Frk-Lotusblomst skriver:

Så havde du gættet rigtig.
Mange tak, ja det er rigtig dejligt. ENDELIG!!!!

Og lækkert du fik ham overtalt til en tidlig kønsscanning.

Anmeld

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

MorDk skriver:

TILLYKKE med den lille bebs i maven (dejligt scanningsbillede) ♥

Mange tak.
Ja, synesogså selv det er ret smukt.

Anmeld

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

hvor ejeg bare glad på dine vegne. har du haft det godt under denne graviditet så?

Mange tak. Det er helt ubeskriveligt!

Jeg har haft det rimeligt. Jeg har haft en del madlede. Har haft on/off kvalme og kastet op hvis jeg har stået tidligt op. (Det har jeg heldigvis ikke gjort så tit - mmm sommerferie. ) Og så er jeg ret hormonel. Ikke sur men blvier meget ulykkelig engang imellem. HAHA, min ryg har det ikke for godt, min ikas nerve driller mig virkleig meget nu (har den gjort de sidste par år, men det er ret slemt nu). Men det er det hele værd! Ville ikke bytte det for noget. <3

Ellers har den jo været fyldt af bekymringer. Synes dog tiden er gået sååå stærkt. Men det er nok fordi vi ikke turde tro på det. Så ugerne fløj afsted, følte ikke så meget til den der - NF KOM NUUUUU!!. Men blev selvfølgelig også scannet i uge 7, 9 og så nf. Der er ikke så mange der har kendt til graviditeten .

Anmeld

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

TrineMine86 skriver:

jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  endelig.. Stort tillykke - hvor er det fantastisk for jer

jeg er så glad på jeres vegne

Mange tak..
Jeg blvier vildt rørt af alle de skønne kommentarer og alle de tilkendegivelser! Det er bare så dejligt at vide folk har heppet på os!

Anmeld

1. august 2012

MorDk

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak..
Jeg blvier vildt rørt af alle de skønne kommentarer og alle de tilkendegivelser! Det er bare så dejligt at vide folk har heppet på os!

Anmeld

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

Guldimaven skriver:

Og lækkert du fik ham overtalt til en tidlig kønsscanning.

Jaaaaaa.

Der skulle ikke så meget til. Spurgte bare: "Har du tænkt over om vi skulle have kønnet tidligt at vide eller om du vil vente til MD". Så sagde han: "det må du bestemme skat, jeg glæder mig bare så meget til at få det at vide"..

Jeg sagde så at jeg faktisk var ved at være ligeglad. Kunne se fordele og ulemper ved begge. Jeg kommer ikke til at have særlig meget barsel inden fødsel da jeg slutter i praktik d. 25 januar. Så hvis vi fik tidlig kønsscanning havde vi længere tid til at købe ind og gøre klar Men kunne selvfølgelig også se det fede og hyggelige i at vente på at få det at vide også så der var et ekstra overraskelses monument ved md-scanning, såfremt de ville og kunne se det.

Han sagde så at han synes vi skulle tage en tidlig kønsscanning og det ville jeg da ikke argumentere imod.

Anmeld

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

MorDk skriver:

Anmeld

1. august 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak. Det er helt ubeskriveligt!

Jeg har haft det rimeligt. Jeg har haft en del madlede. Har haft on/off kvalme og kastet op hvis jeg har stået tidligt op. (Det har jeg heldigvis ikke gjort så tit - mmm sommerferie. ) Og så er jeg ret hormonel. Ikke sur men blvier meget ulykkelig engang imellem. HAHA, min ryg har det ikke for godt, min ikas nerve driller mig virkleig meget nu (har den gjort de sidste par år, men det er ret slemt nu). Men det er det hele værd! Ville ikke bytte det for noget. <3

Ellers har den jo været fyldt af bekymringer. Synes dog tiden er gået sååå stærkt. Men det er nok fordi vi ikke turde tro på det. Så ugerne fløj afsted, følte ikke så meget til den der - NF KOM NUUUUU!!. Men blev selvfølgelig også scannet i uge 7, 9 og så nf. Der er ikke så mange der har kendt til graviditeten .

Okay .. .. ja det skal nok aldrig være nogle nemme graviditeter man får når man har været igennem at miste nogle gange hehe  

men det er dejligt du er optimistisk og glad.. .. 

Jubii det er klart det vigtigste .. så får vi jo små børn sammentidig alligevel hvor skønt

Anmeld

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Okay .. .. ja det skal nok aldrig være nogle nemme graviditeter man får når man har været igennem at miste nogle gange hehe  

men det er dejligt du er optimistisk og glad.. .. 

Jubii det er klart det vigtigste .. så får vi jo små børn sammentidig alligevel hvor skønt

Nej, men pyt med det. Så længe vi får nogle skønne, raske børn. <3
Jeg prøver ihvertfald at være det.

Ja det gør vi Der blvier ikke lang tid imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.