Så springer jeg ud - AnonymK . :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej, men pyt med det. Så længe vi får nogle skønne, raske børn. <3
Jeg prøver ihvertfald at være det.

Ja det gør vi Der blvier ikke lang tid imellem.

det er jo det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

det er jo det

Anmeld

1. august 2012

frk-stoltze

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Det er mig der står bag disse tråde:

https://www.baby.dk/debat/180218pi1/graviditet/endn u-en-anonym-i-flokken----skoen-scanning-overstaaet -.aspx

https://www.baby.dk/debat/182099pi1/graviditet/upda te-paa--endnu-en-anonym-til-flokken--endnu-en-scan ning-.aspx

Så kom dagen endelig, en dag der virkede såååå langt ude i fremtiden.. Men nu ser det ud til det endelig lykkes!

Lykken er vendt og vi venter os nu en smuk bebs med ankomst først i februar! <3

vi var til nf-scanning i fredags og det gik super godt. Bebs lå og sov til at starte med og derfor kunne vi høre perfekt hjertelyd uden for meget moslen rundt. Nakkefolden var 1,5 mm så det er jo rigtig fint. jeg fik ikke tallet på risikoberegningen men hun sagde det var en rigtig fin beregning og vi lå slet ikke tæt på risikoen. Scanningen var perfekt. vidste godt det var en stor oplevelse, men det var over alle forventninger. Scanningssgeplejersken var så god. Og efter 2 små host vågnede bebs og hoppede lidt rundt og strakte sig. Det er vildt at den bevæger sig derinde. 5,7 cm.. Lille pus.

Nu begynder vi endelig at turde tro på det. Det blev offentliggjort for familien fredag og på fb igår. Det er en helt surrealistisk følelse, hold op hvor er det vildt!!!!

Vi skal til kønsscanning d. 13. august og md d. 14. september. Vi glæder os meget til at kigge ind igen!

Knus og kram fra Rikke - AnonymK

Og så lige et lille billede af vidunderet (der af en eller anden grund blev blå ). <3

Kæmpe stort tillykke til jer min pige

Det betyder så meget for mig, at i nu også snart skal være forældre ihh hvor skal vi bare hygge

Sikke en weekend vi fik startet og sluttet der

Anmeld

2. august 2012

Koen.

Stort tillykke

Anmeld

3. august 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak søde. Det er så fantastisk!

Hehe, det får vi at s d. 13. Can't wait!

Hvor bliver det spændende

Har I fundet navne til den lille? Er overhovedet ikke spor nysgerrig

Anmeld

3. august 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Hvor bliver det spændende

Har I fundet navne til den lille? Er overhovedet ikke spor nysgerrig

Meget. Også bare at få lov at kigge ind igen.

Fundet og fundet. I første graviditet og ja også i anden var vi sådan rimelig enige om Sofia Lilje eller Jonas. Men vi er ret meget i tvivl. Synes det er en stor ting at vælge navn.

Ellers har vi Villads som jeg altid har været vild med og Kenneth er også ret vild med det. Der har vi så bare lige et vennepar der lige har fået en lille Villads. - De udtales dog forskelligt, meeen vi har lidt trukket det tilbage.

Jeg er ret vild med navnet Malucca til en pige, det får jeg nok bare aldrig Kenneth med på.

Ellers snakker vi Camille.. og et par emner mere

Drengenavne snakker vi: Noah, Jonas og Villads( selvfølgelig), ja og et par emner mere..

Men vi har aftalt at når vi har fået kønnet at vide sætter vi os og finder 10 navne hver vi kan lide. Derefter bytter vi seddel og så streger vi over med grøn farve hvis der er nogen ens og med lyserød hvis der er nogen vi godt kan lide.. Derefter skal vi så lave vores fælles liste på 10 navne der skal med på sygehuset.

Anmeld

3. august 2012

Frk-Lotusblomst

tanja. skriver:

Stort tillykke

MAnge tak.

Anmeld

3. august 2012

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Kæmpe stort tillykke til jer min pige

Det betyder så meget for mig, at i nu også snart skal være forældre ihh hvor skal vi bare hygge

Sikke en weekend vi fik startet og sluttet der

Tak søde...

Og ja det var da godt nok en weekend der ville noget.

Anmeld

3. august 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Meget. Også bare at få lov at kigge ind igen.

Fundet og fundet. I første graviditet og ja også i anden var vi sådan rimelig enige om Sofia Lilje eller Jonas. Men vi er ret meget i tvivl. Synes det er en stor ting at vælge navn.

Ellers har vi Villads som jeg altid har været vild med og Kenneth er også ret vild med det. Der har vi så bare lige et vennepar der lige har fået en lille Villads. - De udtales dog forskelligt, meeen vi har lidt trukket det tilbage.

Jeg er ret vild med navnet Malucca til en pige, det får jeg nok bare aldrig Kenneth med på.

Ellers snakker vi Camille.. og et par emner mere

Drengenavne snakker vi: Noah, Jonas og Villads( selvfølgelig), ja og et par emner mere..

Men vi har aftalt at når vi har fået kønnet at vide sætter vi os og finder 10 navne hver vi kan lide. Derefter bytter vi seddel og så streger vi over med grøn farve hvis der er nogen ens og med lyserød hvis der er nogen vi godt kan lide.. Derefter skal vi så lave vores fælles liste på 10 navne der skal med på sygehuset.

Det er så fantastisk at kigge ind til de små, man bliver så glad, når man kan se at alt står vel til derinde

Vi havde også store problemer med at finde navn, men man har jo da heldigvis lidt tid til at blive enige

Vi havde et pigenavn, men da det viste sig at det var en dreng i maven fik vi lige pludselig et lille problem. Jeg kunne ikke lide mandens navne, og han kunne ikke lide mine

Men en dag sagde jeg bare Daniel ud i luften, og han sagde JA, og så var dén ligesom klaret Aner ikke hvor det kom fra, var slet ikke et navn nogen af os havde haft oppe at vende

Anmeld

15. august 2012

Frk-Lotusblomst

Lotus86 skriver:

Wow hvor er det bare fantastisk

Kæmpe stort tillykke, det er da en skøn lille bebs (som jeg tror er en pige) der ligger og svømmer i din mave

Du fik ret.. Der gemmer sig en lille livlig pige i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.