Undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

Nadi

Mikkelmusen skriver:

Hvornår begynder i at give ungerne delt undertøj på? DP i vores kommune kræver det når de bliver 2 år, og det er jo ved at være lige om hjørnet.

Og hvor køber i delt undertøj? Er der nogle der har tip til steder med gode tilbud?

Christina 35+6

Ej kan de godt kræve det?? Synes det er en lidt udnerlig ting at kræve... 

Nå men for at svare på dit spørgsmålm, så har Oliver fået delt undertøj på siden han brugte str 74 (han bruger 86 nu), så det har han gjort i noget tid nu.
Vi køber det i bilka, føtex og name it. Synes at name it tit har nogle gode tilbud, f.eks 4 dele 100,- eller noget i den stil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Mikkelmusen

Nadi skriver:

Mikkelmusen skriver:

Hvornår begynder i at give ungerne delt undertøj på? DP i vores kommune kræver det når de bliver 2 år, og det er jo ved at være lige om hjørnet.

Og hvor køber i delt undertøj? Er der nogle der har tip til steder med gode tilbud?

Christina 35+6

Nå men for at svare på dit spørgsmålm, så har Oliver fået delt undertøj på siden han brugte str 74 (han bruger 86 nu), så det har han gjort i noget tid nu.
Vi køber det i bilka, føtex og name it. Synes at name it tit har nogle gode tilbud, f.eks 4 dele 100,- eller noget i den stil.

Tja det gør mig nu ikke så meget. Jeg ved det er ret hårdt for dp at knappe alle de knapper på 4-5 børn, mange gange om dagen. Det stod i de papirer vi fik allerede ved samtalen. Så vi vidste det godt med det samme. Jeg var nok også blevet lidt underlig hvis hun pludselig kom og sagde sådan når Filuca blev 2 år.

Name it, er det online eller hvordan? Jeg har nemlig kigget online og kan intet finde med tilbud. Jeg må lige kigge i den nærmeste føtex næste gang vi kommer så langt væk

Anmeld

10. maj 2009

Nadi

Mikkelmusen skriver:

Nadi skriver:

Mikkelmusen skriver:

Christina 35+6

Tja det gør mig nu ikke så meget. Jeg ved det er ret hårdt for dp at knappe alle de knapper på 4-5 børn, mange gange om dagen. Det stod i de papirer vi fik allerede ved samtalen. Så vi vidste det godt med det samme. Jeg var nok også blevet lidt underlig hvis hun pludselig kom og sagde sådan når Filuca blev 2 år.

Name it, er det online eller hvordan? Jeg har nemlig kigget online og kan intet finde med tilbud. Jeg må lige kigge i den nærmeste føtex næste gang vi kommer så langt væk

Ja det kan jeg godt se, synes bare det var en lidt pudsig ting at kræve

http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?langId=100&storeId=12901&catalogId=10101

Jeg har aldrig handlet online, vi har en butik i vores lokale center. Men du kan da prøve at kigge lidt på hjemmesiden. Hva størrelse bruger hun for hvis jeg kommer forbi et godt tilbud kan jeg da købe det til dig og sende det?? Hvis du slet ikke kan finde noget. Kan forestille mig det kræver et par sæt eller 5...

Anmeld

10. maj 2009

Mikkelmusen

Nadi skriver:

Ja det kan jeg godt se, synes bare det var en lidt pudsig ting at kræve

http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?langId=100&storeId=12901&catalogId=10101

Jeg har aldrig handlet online, vi har en butik i vores lokale center. Men du kan da prøve at kigge lidt på hjemmesiden. Hva størrelse bruger hun for hvis jeg kommer forbi et godt tilbud kan jeg da købe det til dig og sende det?? Hvis du slet ikke kan finde noget. Kan forestille mig det kræver et par sæt eller 5...

Vi har den nærmeste name it 80-90 km herfra.. Øv..

Ja jeg har kigget lidt, men der er ingen tilbud f.eks. 4 for 100 som du nævner. Hun bruger 92. Der må jo være noget at finde hernede... Der bor jo børn på landet også Men tak for tilbuddet alligevel, og hvis jeg slet ikke kan finde noget godt og billigt, så kan det være jeg benytter mig af det på et tidspunkt indtil videre må jeg bare lige åbne øjnene og holde øje med reklamer osv.

Måske jeg skulle ønske det i gave til Filuca...

Anmeld

10. maj 2009

Nadi

Ja det gælder altså om at finde ud af hvad det er de faktisk har BRUG for istedet for at skrive noget på ønskelisten bare for fyldet skyld og for at man ikke får 4 ting af det samme puslespil.

Anmeld

10. maj 2009

Mikkelmusen

Nadi skriver:

Ja det gælder altså om at finde ud af hvad det er de faktisk har BRUG for istedet for at skrive noget på ønskelisten bare for fyldet skyld og for at man ikke får 4 ting af det samme puslespil.

Præcis

Anmeld

10. maj 2009

ivfmarie

Mikkelmusen skriver:

Hvor køber du det? Online? Eller i butikker? For online kan jeg ikke finde tilbuddet med 4 for 100 kr.

Jeg er irl-shopper... Og jeg har set tilbuddet hos stort set alle der forhandler name it.

Anmeld

10. maj 2009

Juniors mor

Julie starter i vuggestue i morgen og da vi var til informationsmøde sagde de, at de helst så todelt undertøj, da børnene bliver skiftet stående når de har tisset. Jeg har købt til hende i h og m og det er fin kvalitet synes jeg...

Anmeld

10. maj 2009

Rasmine

Jeg tror Razz har haft undertøj på i snart 1 år nu.

Anmeld

10. maj 2009

Rasmine

Altså ikke det samme, vel?
Det bliver skiftet af og til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.