Undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

Mikkelmusen

Hvornår begynder i at give ungerne delt undertøj på? DP i vores kommune kræver det når de bliver 2 år, og det er jo ved at være lige om hjørnet.

Og hvor køber i delt undertøj? Er der nogle der har tip til steder med gode tilbud?

Christina 35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Tynen

Sjovt du spørger, for jeg har faktisk tænkt mig at oprette samme indlæg.

Har selv en ide om at begynde når det bliver lidt varmere - Altså omkring juni-juli.
Har selv købt noget af det min mor sælger da jeg har en eller anden svaghed for turkis til Stella
http://www.alfeunger.dk/index.php?cPath=217_182_261

Anmeld

10. maj 2009

Plysbjørnen

Jeg vil da tro at A-Z/Bilka har, eller også føtex...

Men jeg har ikke nogen idé med hvornår de små skal have det på, har ikke hørt noget om at vores DP forlanger det...

Anmeld

10. maj 2009

Mary

Vi er begyndt, men hun bruger også body nogle dage - altså i stedet for undertøj Vi sluser det bare stille og roligt ud nu. Vi køber ikke flere bodyer, men hun bruger dem færdige som hun har. Juliane har en masse undertøj som Annika også kan passe, så vi tager bare hvad der er! Synes det er et fint tidspunkt her nu, hvor det bliver lunere, og Annika vil gerne sidde på wc, og så er det altså nemt med underhylere

Anmeld

10. maj 2009

ivfmarie

name it har næsten altid 4 stk for 100 - og det er forskellige modeller og lækre farver - til både over og under...

Det er en lækker bomuldskvalli der holder farver og form efter vask/tumbling

F.eks:

Og der er vist lige kommet nye farver og mønstre...

Marie

Anmeld

10. maj 2009

Muffinmus

Uha, jamen jeg bruger tit undertøj til William i weekenderne.
Min DP snes vist bodyer er bedst om vinteren og undertøj ok om sommeren.
Har lige fået købt 3 nye sæt her for 14 dage siden og nu er samlingen vel på 7 sæt, de resterende 25 er bodyer:-D

Anmeld

10. maj 2009

Mikkelmusen

ivfmarie skriver:

name it har næsten altid 4 stk for 100 - og det er forskellige modeller og lækre farver - til både over og under...

Det er en lækker bomuldskvalli der holder farver og form efter vask/tumbling

F.eks:

Og der er vist lige kommet nye farver og mønstre...

Marie

Hvor køber du det? Online? Eller i butikker? For online kan jeg ikke finde tilbuddet med 4 for 100 kr.

Anmeld

10. maj 2009

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Sjovt du spørger, for jeg har faktisk tænkt mig at oprette samme indlæg.

Har selv en ide om at begynde når det bliver lidt varmere - Altså omkring juni-juli.
Har selv købt noget af det min mor sælger da jeg har en eller anden svaghed for turkis til Stella
http://www.alfeunger.dk/index.php?cPath=217_182_261

De er da vildt søde de sæt Dem må hun ha nogle af

Anmeld

10. maj 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Hvor køber du det? Online? Eller i butikker? For online kan jeg ikke finde tilbuddet med 4 for 100 kr.

Jeg har også ledt lidt men har ikke fundet tilbuddet online.
Plejer at købe Nameit hos www.onefashion.dk

Anmeld

10. maj 2009

Louise mortil4

Mary skriver:

Vi er begyndt, men hun bruger også body nogle dage - altså i stedet for undertøj Vi sluser det bare stille og roligt ud nu. Vi køber ikke flere bodyer, men hun bruger dem færdige som hun har. Juliane har en masse undertøj som Annika også kan passe, så vi tager bare hvad der er! Synes det er et fint tidspunkt her nu, hvor det bliver lunere, og Annika vil gerne sidde på wc, og så er det altså nemt med underhylere

hopper jeg lige med på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.