Kan man godt have denne på til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Malene76

Kommer også lige i tanke om at min svigerinde skrev en sms om hun måtte have en hvid/beige farvet kjole på til vores bryllup. Jeg blev SÅ ked af det og havde faktisk svært ved at sige fra. Jeg synes jeg burde være den eneste i hvidt, men jeg fik en følelse af at være forkert på den, når hun nu synes det var helt ok med en hvid kjole til mit bryllup. Jeg fik sagt at jeg ikke var så glad for det, men nøj jeg synes det var svært. Jeg ville altid helt fravælge en hvis kjole, så støder jeg ingen. Men generelt så spørg den kommende brud, som du jo også har gjort, så kan hun sige til eller fra.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

UnderCover37

FamilenStorm skriver:

Har jeg også lige gjort :-)

Hvad sagde hun til den så?

- Jeg ville personligt ha' synes den var fin til vores bryllup, men man kan jo aldrig vide

Anmeld

28. juli 2012

Christina.78

Altså du har spurgt bruden og kan bare gå efter hendes svar..min mening..tja...synes den er supersød og du måtte sgu gerne troppe op til mit bryllup i den, hvis det var..for synes ikke den er for hvid..og i vores omgangskreds er det normalt at komme til bryllupper ved vennerne i gallakjole eller lignende for at glæde parret ved at se ekstra godt ud på deres dag..lægnden er skam også fin med mig - hvis du er komfortabel med den så...

Anmeld

28. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Super fin kjole!! Var til bryllup i går og der havde jeg hvid kjole på, med gule og orange blomster og hvide leggings, så syntes slet ik at den er for hvid!! Desuden er det jo under alle omstændigheder brudens kjole alle kigger på alligevel, så er den behaligt at ha på, så vælg den!! Vh stine

Anmeld

28. juli 2012

OktoberMor

FamilenStorm skriver:

Hej Piger...

Må lige høre jeres mening om denne Kjole.. Har endelig fundet en kjole til det bryllup vi skal til næste weekend... Er gravid, så var lykkelig da jeg fandt denne kjole som jeg både kunne lide, sidder godt og som ikke strammer nogen steder...

MEN der er jo lidt hvid på.. Så er sådan kommet i tvivl om der er for meget eller om det er ok, når det sorte bryder.. Har en sort halskæde på til og sorte sko...

Hvad siger i? Kan jeg tillade at have den på?

På forhånd tak..

Jeg syntes den ser rigtig flot ud. Og det gør bestemt ikke noget at den er hvid, for det sorte modvirker det på en god måde.  Held og lykke med det..

Anmeld

28. juli 2012

HeidiØ

Den er virkelig sød! Men gir mange af de andre ret, sys også den er for hvid!

Anmeld

29. juli 2012

FamilenStorm

UnderCover35 skriver:

Hvad sagde hun til den så?

- Jeg ville personligt ha' synes den var fin til vores bryllup, men man kan jo aldrig vide

Hun sagde god for den.. :-) men tog den på i aften til svendegilde, så går på udkig efter en ny i løbet af ugen :-)

Anmeld

29. juli 2012

FamilenStorm

Christina.78 skriver:

Altså du har spurgt bruden og kan bare gå efter hendes svar..min mening..tja...synes den er supersød og du måtte sgu gerne troppe op til mit bryllup i den, hvis det var..for synes ikke den er for hvid..og i vores omgangskreds er det normalt at komme til bryllupper ved vennerne i gallakjole eller lignende for at glæde parret ved at se ekstra godt ud på deres dag..lægnden er skam også fin med mig - hvis du er komfortabel med den så...

Ville heller ike selv have noget imod det, men vil jo helst ikke støde nogen.. Hun sagde god for den, men prøver dog alligevel at se om der kunne være et alternativ i stedet ( ergo flere kjoler til mig ;-) )

Anmeld

29. juli 2012

FamilenStorm

StineW79 skriver:

Super fin kjole!! Var til bryllup i går og der havde jeg hvid kjole på, med gule og orange blomster og hvide leggings, så syntes slet ik at den er for hvid!! Desuden er det jo under alle omstændigheder brudens kjole alle kigger på alligevel, så er den behaligt at ha på, så vælg den!! Vh stine

Feber skøn at have på.. Kan nemlig slet ikke have noget der strammer nogen steder når jeg er gravid..
Bruden har også godkendt kjolen, men kigger dog lige efter et alternativ i løbet af ugen.. Just in case..

Anmeld

29. juli 2012

FamilenStorm

Malene76 skriver:

Kommer også lige i tanke om at min svigerinde skrev en sms om hun måtte have en hvid/beige farvet kjole på til vores bryllup. Jeg blev SÅ ked af det og havde faktisk svært ved at sige fra. Jeg synes jeg burde være den eneste i hvidt, men jeg fik en følelse af at være forkert på den, når hun nu synes det var helt ok med en hvid kjole til mit bryllup. Jeg fik sagt at jeg ikke var så glad for det, men nøj jeg synes det var svært. Jeg ville altid helt fravælge en hvis kjole, så støder jeg ingen. Men generelt så spørg den kommende brud, som du jo også har gjort, så kan hun sige til eller fra.

KH Malene

Hun godkendte kjolen, men kigger efter en i løbet af ugen.. Hvis hun nu ikke har kunne lide at sige fra.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.