Kan man godt have denne på til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.607 visninger
46 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

FamilenStorm

Hej Piger...

Må lige høre jeres mening om denne Kjole.. Har endelig fundet en kjole til det bryllup vi skal til næste weekend... Er gravid, så var lykkelig da jeg fandt denne kjole som jeg både kunne lide, sidder godt og som ikke strammer nogen steder...

MEN der er jo lidt hvid på.. Så er sådan kommet i tvivl om der er for meget eller om det er ok, når det sorte bryder.. Har en sort halskæde på til og sorte sko...

Hvad siger i? Kan jeg tillade at have den på?

På forhånd tak..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Loa

Jo det ville jeg sagtens mene du kunne. Syntes ikke det gør noget den er delvis hvid... Min bekymring ville mere være den var kort
Men det er jo hvad man er til

Anmeld

28. juli 2012

Muhmi

Hmm.. Den er sød og smart, men kan den ikke fåes i en anden farve, for ligemeget hvad, så er det altså ikke særlig fedt at andre kommer i en hvid kjole med sorte stropper på til en andens brullyp

Den er efter min mening alt for hvid til at jeg ville synes det var acceptabelt

Anmeld

28. juli 2012

malenemusen

Jeg synes klart den er for hvid til bryllup. Men ellers super sød, dog lige til den korte side:-)

Anmeld

28. juli 2012

Lunae

FamilenStorm skriver:

Hej Piger...

Må lige høre jeres mening om denne Kjole.. Har endelig fundet en kjole til det bryllup vi skal til næste weekend... Er gravid, så var lykkelig da jeg fandt denne kjole som jeg både kunne lide, sidder godt og som ikke strammer nogen steder...

MEN der er jo lidt hvid på.. Så er sådan kommet i tvivl om der er for meget eller om det er ok, når det sorte bryder.. Har en sort halskæde på til og sorte sko...

Hvad siger i? Kan jeg tillade at have den på?

På forhånd tak..

Det kan du sagtens så længe den ikke er helt hvid!

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

Loa skriver:

Jo det ville jeg sagtens mene du kunne. Syntes ikke det gør noget den er delvis hvid... Min bekymring ville mere være den var kort
Men det er jo hvad man er til

Mange tak for svar.. Den er købe lidt større pga af patterne så den går lidt længere.. Men planen var at der røg et par sorte leggins inden under hvis det altså ikke er 40* :-)

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

Muhmi skriver:

Hmm.. Den er sød og smart, men kan den ikke fåes i en anden farve, for ligemeget hvad, så er det altså ikke særlig fedt at andre kommer i en hvid kjole med sorte stropper på til en andens brullyp

Den er efter min mening alt for hvid til at jeg ville synes det var acceptabelt

Altså havde ikke selv noget imod det til mit bryllup.. Men vi er jo forskellige alle sammen.. Men tror ikke den fås i andre farver.. Men kan ske jeg lige går på udkig i løbet af ugen og ser om jeg kan finde et alternativ.. For vil jo helst ikke ødelægge noget for hende..

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

malenemusen skriver:

Jeg synes klart den er for hvid til bryllup. Men ellers super sød, dog lige til den korte side:-)

Var lidt det jeg frygtede... Der ville dog være røget et par sorte leggins inden under.. Vil se om jeg kan nå at find et alternativ inden næste lørdag :-)

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

Lunae skriver:

Det kan du sagtens så længe den ikke er helt hvid!

Håbede lidt det sorte kunne være med til at bryde det.. Men kan se at der er delte meninger..

Var bare så glad over at jeg endelig fandt en kjole at jeg først nu kom til at tænke på om den var for hvid.. Ihh

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

Min søster ville blive frygtelig ked af det hvis nogen var kommet med så meget hvidt på kjolen til hendes bryllup, jeg selv ville nok kke tænke over det, så man er jo forskellige.

Men synes dog at den er alt for kort til at være bryllupskjole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.