Kan man godt have denne på til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

FamilenStorm

Muhmi skriver:

Nej men nu spurgte du jo om vores mening og min mening er at jeg synes den er for hvid Men jeg synes den er fed, bare ikke til bryllup

Jeps og tager den også til mig ;-) var slet ikke på den måde at jeg mente det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

KarinOM

Den er super sød...så tænkte om ikke bare du kunne farve den? Jeg har haft stor glæde af at farve tøj...men det kommer selvfølgelig an på stoffet :-)

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

Nessie skriver:

Min søster ville blive frygtelig ked af det hvis nogen var kommet med så meget hvidt på kjolen til hendes bryllup, jeg selv ville nok kke tænke over det, så man er jo forskellige.

Men synes dog at den er alt for kort til at være bryllupskjole

Der ville selvfølgelig være leggins inde under.. Var også selv lige glad, kom kun til at tænke på da da det slog mig at en af vores egen gæster havde spurgt.. Og det rørte mig ikke.. Men ja vi er jo nemlig forskellige..

Men har sendt et billed sf den til hende og så kigger jeg efter en ny i løbet af ugen.. :-)

Var bare så glad da jeg endelig fandt en kjole :-)

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

UnderCover35 skriver:

Jeg ville spørge bruden hvordan hendes holdning er til hendes gæsters påklædning for at sikre at jeg ikke går galt i byen mht farverne...

Nogle kvinder går utroligt meget op i hvad deres gæster har på og andre er stort set ligeglade

Har jeg også lige gjort :-)

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

FrkT skriver:

For mig at se, så ville det være meget forkert at komme i en kjole med så meget hvidt på til et bryllup - også selvom sko, tilbehør osv. er i andre farver... var det mit bryllup og der var en der dukkede op i sådan en kjole, så tror jeg faktisk det ville ødelægge dagen en pæn del.

Så NEJ, jeg ville bestemt IKKE tage sådan en kjole på til et bryllup!

Og det siger jeg ikke for at være led eller noget, men et bryllup er jo især brudens store dag, og så synes jeg ikke man som gæst kan risikere at ødelægge hendes dag sådan.

Og tænker også, når du selv er i tvivl og spørger herinde - så burde det faktisk sige dig, at nej, den kjole kan du bestemt ikke dukke op i! 

Udover at der er alt alt for meget hvidt på, så synes jeg også den er ALT for kort til et bryllup. I mine øjne er alt der er kortere end under knæene off limits, når det er et bryllup....

Blev netop i tvivl da jeg selv var lige glad til mit bryllup, og kom lige i tanke om at en af vores gæster spurgte om det samme.. Og jeg var lige glad.. Så derfor tvivlen :-)

Men har sendt et billed til hende af kjolen, for vil nemlig ikke støde hende på nogen måde..

Og så går jeg på udkig efter en anden i løbet af ugen :-) med hensyn til længden var planen at der skulle leggins under, fik bare ikke det skrevet da det var helt en selvfølge :-)

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

Maja84 skriver:

Sød kjole, men klart alt alt for hvid til bryllup. Nogle er ligeglade, men af respekt for bruden ville jeg klart undgå hvid eller meget lys kjole for av undgå nogle bliver stødt.

Husk også at den gravide mave trækker stoffet op foran og også trækker op når man sidder

Maven er ikke så stor at den påvirker kjolen... :-)

Men går på jagt efter en ny i løbet af ugen :-)

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

twinboys skriver:

Jeg ville blive ked af det hvis du kom med denne farve til mit bryllup... Glemmer ikke den dag til mit bryllup hvor en af pigerne kom i en gallakjole, det gjorde mig ked af det, men heldigvis var hun den eneste der havde galla på så hun følte sig lidt forkert påklædt he he he tænkte jeg bagefter...

Men synes din kjole er en sød sommerkjole som ville være sød til en anden fest end lige bryllup

Har sendt billed af den til hende.. For vil nemlig ikke støde hende..

Men uanset hvad så kigger jeg lige efter en ny i løbet af ugen.. :-)

Anmeld

28. juli 2012

FamilenStorm

KarinOM skriver:

Den er super sød...så tænkte om ikke bare du kunne farve den? Jeg har haft stor glæde af at farve tøj...men det kommer selvfølgelig an på stoffet :-)

Uh så ferm er jeg slet ikke :-) kigger på en ny i løbet af ugen :-)

Anmeld

28. juli 2012

Malene76

FamilenStorm skriver:

Hej Piger...

Må lige høre jeres mening om denne Kjole.. Har endelig fundet en kjole til det bryllup vi skal til næste weekend... Er gravid, så var lykkelig da jeg fandt denne kjole som jeg både kunne lide, sidder godt og som ikke strammer nogen steder...

MEN der er jo lidt hvid på.. Så er sådan kommet i tvivl om der er for meget eller om det er ok, når det sorte bryder.. Har en sort halskæde på til og sorte sko...

Hvad siger i? Kan jeg tillade at have den på?

På forhånd tak..

Den er så flot! Dog synes jeg ikke den paser sig pga. farvet til et bryllup. Måske den findes i en anden farve, ellers ville jeg nok købe den som festkjple til en anden god gang. Den er bare så fin.

KH Malene

Anmeld

28. juli 2012

Kløver

FamilenStorm skriver:

OMLOKAML

Maven er ikke så stor at den påvirker kjolen... :-)

Men går på jagt efter en ny i løbet af ugen :-)

Okay vidste ikke hvor langt du Var henne

Held og lykke med kjoleshopping

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.