Har du su-lån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Christabelle

Jeg tog SU-lån da jeg læste på universitetet. Er i tvivl om hvor længe, måske 2-2,5 år, men skylder omkring 125000.
Et glad for jeg tog det lån, da der gjorde at jeg kunne leve uden at vende hver femøre. Og uden at skulle have flere jobs. Pengene er således blevet brugt på husleje, mad og andre nødvendige ting. Så det har helt klart været en god beslutning, for mig, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Maja_4000

Nej , for jeg er ikke på su .. Og da jeg var havde jeg ikke barn , så måtte jeg bare leve af pasta hvis det var

Men jeg kunne sagtens finde på at tage su-lån , hvis jeg skulle komme på su engang i fremtiden

Anmeld

28. juli 2012

JanetBJ

Ja, jeg havde det under mit sidste grundforløb og forrige. I alt skylder jeg 32.000 i sulån

Anmeld

28. juli 2012

OktoberMor

Ja, det har jeg.. :-) 

Jeg tog det i ca 7 måneder, hvilket jeg på en måde kan fortryde den dag idag, men altså jeg behøvede de penge for at kunne betale husleje mm.. Og har ikke gået på uddannelse i et halvt år nu, men det er vist noget med de først skal betales tilbage efter nogle år.. Så til den tid hvor jeg skal betale dem tilbage, kan jeg håbe på jeg har en god indtægt, så det ikke rør mig så meget..

Anmeld

28. juli 2012

Miss Church

Jeg mangler lidt en svar mulighed. 

Jeg har ikke SU-lån og overvejer det ikke. Men altså, hvis jeg stod i en situation, hvor jeg havde brug for det, ville jeg tage det. Det er jo et super billigt lån

Anmeld

28. juli 2012

Tvillingemor80

Jeg tog et lån sidste år jeg gik på HHX, men det har jeg betalt.. Nu er jeg så på pædagog udannelsen og har su-lån, tror det vil ligge på 100.000 +/-når jeg er færdig.. Jeg har gjort det fordi jeg gerne vil have råd til at give mine piger lidt sjov i hverdagen og ferier mm. Tænker lidt at de jo ikke har valgt at blive født mens mor og far studere - så selvfølgelig skal det ikke være en sur hverdag for dem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.