Har du su-lån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du SU-lån?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.416 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Lunae

Bare et hurtigt spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

LinLin

Jeg tog det på 7. Semester, da jeg var blevet alene med David der... Ellers ingen lån :-)

Anmeld

28. juli 2012

Lunae

DAs mor skriver:

Jeg tog det på 7. Semester, da jeg var blevet alene med David der... Ellers ingen lån :-)

Det er flot

Jeg har haft det et års tid, tror jeg! Jeg tog det for at betale banklån af efter flytning! Jeg har ikke haft det de sidste par år!

Tror jeg skylder omkring 50000 kr!

Anmeld

28. juli 2012

Clisolka

Jeps, jeg tog et SU-lån da jeg blev smidt ud hjemmefra... Jeg blev færdig med at betale det af for ca. 2 år siden 

Anmeld

28. juli 2012

LinLin

Lunae skriver:

Je

Det er flot

Jeg har haft det et års tid, tror jeg! Jeg tog det for at betale banklån af efter flytning! Jeg har ikke haft det de sidste par år!

Tror jeg skylder omkring 50000 kr!

Mener jeg endte på 14000... Jeg betaler 357kr af hver anden måned. Og kan ikke engang huske hvor længe jeg har gjort det...

Anmeld

28. juli 2012

come2

Lunae skriver:

Jeg havde overhovedet ikke regnet med jeg skulle studere igen.

Er derfor nødsaget til at tage lidt lån indimellem.

For mig er det ikke en gæld, men en inverstering i min fremtid. Hellere skylde de penge, end at fravælge en uddannelse.

Anmeld

28. juli 2012

Lunae

DAs mor skriver:

Mener jeg endte på 14000... Jeg betaler 357kr af hver anden måned. Og kan ikke engang huske hvor længe jeg har gjort det...

Nå det var heller ikke meget

Anmeld

28. juli 2012

LinLin

Lunae skriver:

Nå det var heller ikke meget

Nej, det er overkommeligt :-)

Anmeld

28. juli 2012

TrineMine86

Lunae skriver:

jeg har SU lån, startede med det i 2008 og så 3 år frem, kæresten og jeg købte hus sammen i 2008 og blev rådet af banken til at tage SU lån, da det er de billigste penge man kan låne pga renten er så lille, skal starte med at betale af på den, her når jeg er færdig med barsel om 1 måned ca, jeg skylder omkring 100.000, så det er en pæn slat, men regner med at vi hurtig kan banke dem af når jeg starter på arbejde..

Anmeld

28. juli 2012

Lunae

come2 skriver:

Jeg havde overhovedet ikke regnet med jeg skulle studere igen.

Er derfor nødsaget til at tage lidt lån indimellem.

For mig er det ikke en gæld, men en inverstering i min fremtid. Hellere skylde de penge, end at fravælge en uddannelse.

Jamen der er vi enige! Vi gør det bedste for ikke at være nødsaget til at tage lån igen, men vi kan risikere at det bliver nødvendigt igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.