Har du su-lån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

come2

Lunae skriver:

Jamen der er vi enige! Vi gør det bedste for ikke at være nødsaget til at tage lån igen, men vi kan risikere at det bliver nødvendigt igen!

Helt bestemt.

Jeg sparer også hvor jeg kan så det bliver så lidt som muligt.

Men ja. De penge skal nok blive betalt tilbage igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Plysbjørnen

come2 skriver:

Jeg havde overhovedet ikke regnet med jeg skulle studere igen.

Er derfor nødsaget til at tage lidt lån indimellem.

For mig er det ikke en gæld, men en inverstering i min fremtid. Hellere skylde de penge, end at fravælge en uddannelse.

Så enig... 

jeg har også taget SU-lån og forsørger SU-lån, da jeg valgte at starte på HH... Vi valgte at det var en indvestering i min fremtid som person, og som en indvestering i vores families fremtid...

Anmeld

28. juli 2012

LouiseRH

Jeg har taget SU lån i 10 mdr. tror jeg Det var pga. jeg flyttede hjemmefra og derefter flyttede i noget større da jeg ventede Isabella, wså kunne 2 su'er ikke række til alle regningerne.
Skylder 40.000 væk

Anmeld

28. juli 2012

come2

Aniteb skriver:

Så enig... 

jeg har også taget SU-lån og forsørger SU-lån, da jeg valgte at starte på HH... Vi valgte at det var en indvestering i min fremtid som person, og som en indvestering i vores families fremtid...

Jeg har ikke lyst til af fravælge en uddannelse fordi jeg skal have lidt lån.

Det er da guld værd at have en uddannelse indenfor noget man har lyst til, fremfor at fravælge og risikere ingen arbejde at kunne finde indenfor det man vil.

For mig handler det også om at sikre vores hverdag bedre, samt kunne være glad for det jeg laver. Og det er helt sikkert det lån værd

Anmeld

28. juli 2012

Mother-love

Da jeg i sin tid startede på grundforløbet på sosuskolen tog jeg et su lån ved siden af og fortryder ikke jeg gjorde det. Det var så kun 4 mdr der er snak om. Men jeg ville leve utrolig surt i det hvis jeg ikke tog det lån og havde lige været på kh og der var kun 600 kr tilbage til mad om mdr. Og det ville jeg ikke blive i. Jeg betaler stadig af på mit su lån. Men fortryder det ikke. Jeg mærker slet ikke at jeg betaler tilbage på mit sulån.

Anmeld

28. juli 2012

Silas&Mille

ja har Su lån fra mit sidste år på bachelor uddannelsen.

Anmeld

28. juli 2012

hannetheis

Lunae skriver:

Bare et hurtigt spørgsmål

ja jeg har su lån + forsørger lån
kommer til at have lån i 1,5 år. så når jeg er færdig uddannet vil jeg have en gæld på over 100.000.
men priser mig lykkelig for at det er en mulighed når man har 2 børn. og så er su jo en lav rente.

Anmeld

28. juli 2012

dukke

Jeg har taget su-lån da jeg var alene med min søn da jeg startede i skole nu er kæreste flyttede ind og der har jeg stadig su-lån da han er på dagpenge og vi skal ha en lille til februar og jeg færdig med skole til januar 

Anmeld

28. juli 2012

-Sigrid-

Vi skylder 31 i SU, og det er nogle måneder hvor jeg var gravid og kun havde en indkomst på 7000 kr og en lejlighed til 4500, så vi tog et lån for at kunne nå at købe ind til Nethe

Og så for august måned, for der har manden ingen indkomst, men efter det håber jeg ikke vi kommer til det

Anmeld

28. juli 2012

jydeinden

Lunae skriver:

Bare et hurtigt spørgsmål

ja jeg har et lille lån på 5000 kroner, og så har min kæreste resten, til sammen ender vi vel med at skylde 80.000 men jeg er ved at afdrage på et lille su rest jeg har, og når jeg er færdig med den så skal mit su lån væk.. :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.