Suk suk suk:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

tabra

babymus77 skriver:

Åhh tusinde tak... Skal afsted kl 14.00 så håber har haft plukkeveer igen igen men denne gang vågnede jeg af dem i morges Tænker dem og en gang roderi det sætter skub i løjernetak fordi du tænkte på mig Skal du afsted i morgen??? Knuser

Uuuuh, spændende...  

Skal du da ikke takke for  Er selv samme sted og ved hvor frustrerende det er, når man SÅ gerne vil møde den lille fis...

Ja, skal på sygehuset i morgen formiddag  

Krydser for os begge -alt hvad jeg kan  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

babymus77

tabra skriver:

Uuuuh, spændende...  

Skal du da ikke takke for  Er selv samme sted og ved hvor frustrerende det er, når man SÅ gerne vil møde den lille fis...

Ja, skal på sygehuset i morgen formiddag  

Krydser for os begge -alt hvad jeg kan  

Krydser også for os begge  Nu må det da være vores tur

Anmeld

31. juli 2012

projekt-ønskebarn

Sidste dag!!!! Kom så ud i juli små bebser  

Anmeld

31. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Sidste dag!!!! Kom så ud i juli små bebser  

Ja sidste dag:-) håber,har haft mange flere plukkeveer i dag end normalt, også flere der gjorde ondt!!! Og når jeg så ska ha løsnet foster hinder senere håber jeg det kan gøre det sidste;-) 

Anmeld

31. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja sidste dag:-) håber,har haft mange flere plukkeveer i dag end normalt, også flere der gjorde ondt!!! Og når jeg så ska ha løsnet foster hinder senere håber jeg det kan gøre det sidste;-) 

Held og lykke hvis det ender med at gå igang Idag. Håber på en fb Update imorgen så  

Anmeld

1. august 2012

babymus77

Er nu i august gruppen... Men titter alligevel over til jer engang imellemØnsker jer det bedste videre frem med bebserne Var jo til jdm i går og få løsnet hinder, var godt moden, så moden at de tager vandet fredag morgen hvis jeg ikk har født inden Havde plukkeveer med 6-10 min mellem, resten af dagen i går, men de gjorde ikke så ondt at jeg ikke ku holde det ud!!! Og nu i dag, kun lidt murren Glæder mig til fredag, ved min sidste fødsel havde jeg efter vandafgang lige et tag på 7 cm på en time, presse veer i 13 min så jdm sagde, at her 3 gang ville det nok også gå stærkt...... Det var lige en upper fra Anne som er 41+1.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.