Suk suk suk:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.892 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

babymus77

Tiden i denne dejlige gruppe lakker mod enden Jeg fik zoneterapi i går, og havde faktisk plukkeveer fra 19.30-24.00 med 14 min mellemrum..... Troede lige at nu var det nu, er i dag 40+4, så vil faktisk gerne snart føde.... Hænder er trælse, fødder og lænd Føles som hele maven går ud af led , når han strækker sig, og bevæger sig Håber at min længe ventede baby dreng, snart gider at komme ud til sin mooar Har nok bare lige brug for lidt i ved nok forståelse af at nu er det træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

projekt-ønskebarn

Sender dig et kæmpe og krydser for at din babyboy kigger ud til verden snarest og gerne inden d. 1. August  

Anmeld

28. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Sender dig et kæmpe og krydser for at din babyboy kigger ud til verden snarest og gerne inden d. 1. August  

Tak søde:-) Det er så frustrerende efterhånden ... Plukkeveer som kommer, og også gør ondt.... Men ikke blir til nok at man kan ringe derind:-)  og nu er jeg snart inde i august:-)  øvvvvv

Anmeld

28. juli 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Tak søde:-) Det er så frustrerende efterhånden ... Plukkeveer som kommer, og også gør ondt.... Men ikke blir til nok at man kan ringe derind:-)  og nu er jeg snart inde i august:-)  øvvvvv

Ja det kan jeg sørgme godt forstå. Kunne slet ikke overskue hvis det var mig og baby stadig lå i maven. Øv 

Pust pust pust med vestøv. Tror dog du når det inden august 

Anmeld

28. juli 2012

babymus77

Ja det kan jeg sørgme godt forstå. Kunne slet ikke overskue hvis det var mig og baby stadig lå i maven. Øv 

Pust pust pust med vestøv. Tror dog du når det inden august 

Håber jeg!!! Er ikke meget for at blive sat i gang Bange for det er ulideligt..... Er også nervøs for at han bliver kæmpe og jeg så går helt i stykkeravsss 

Anmeld

28. juli 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Håber jeg!!! Er ikke meget for at blive sat i gang Bange for det er ulideligt..... Er også nervøs for at han bliver kæmpe og jeg så går helt i stykkeravsss 

Det forstår jeg godt. Jeg fik jo en 2. Grads bristning til trods for at hun kun vejede knap 3 kg og min jordmoder sagde at den ikke havde noget med størrelsen at gøre, så det kan måske trøste dig lidt på det punkt 

Anmeld

28. juli 2012

babymus77

Det forstår jeg godt. Jeg fik jo en 2. Grads bristning til trods for at hun kun vejede knap 3 kg og min jordmoder sagde at den ikke havde noget med størrelsen at gøre, så det kan måske trøste dig lidt på det punkt 

Det trøster meget:-) Håber han selv vil ud!!!! Hellere i dag end Morgen thi hi;-)

Anmeld

28. juli 2012

projekt-ønskebarn

28. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kom så baby, kom så baby!! Vh stine

Anmeld

28. juli 2012

tabra

babymus77 skriver:

Tiden i denne dejlige gruppe lakker mod enden Jeg fik zoneterapi i går, og havde faktisk plukkeveer fra 19.30-24.00 med 14 min mellemrum..... Troede lige at nu var det nu, er i dag 40+4, så vil faktisk gerne snart føde.... Hænder er trælse, fødder og lænd Føles som hele maven går ud af led , når han strækker sig, og bevæger sig Håber at min længe ventede baby dreng, snart gider at komme ud til sin mooar Har nok bare lige brug for lidt i ved nok forståelse af at nu er det træls

Masser af , de varmeste tanker og en stor portion vestøv din vej

Er jo i samme båd... er 40+3 i dag og vil bare så gerne have lillepigen kommer ud til os

for at vi er så heldige snart at have vores små i armene og begge kan blive i denne gruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.