Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tiden i denne dejlige gruppe lakker mod enden Jeg fik zoneterapi i går, og havde faktisk plukkeveer fra 19.30-24.00 med 14 min mellemrum..... Troede lige at nu var det nu, er i dag 40+4, så vil faktisk gerne snart føde.... Hænder er trælse, fødder og lænd Føles som hele maven går ud af led , når han strækker sig, og bevæger sig Håber at min længe ventede baby dreng, snart gider at komme ud til sin mooar Har nok bare lige brug for lidt i ved nok forståelse af at nu er det træls
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sender dig et kæmpe og krydser for at din babyboy kigger ud til verden snarest og gerne inden d. 1. August
projekt-ønskebarn skriver: Sender dig et kæmpe og krydser for at din babyboy kigger ud til verden snarest og gerne inden d. 1. August
Tak søde:-) Det er så frustrerende efterhånden ... Plukkeveer som kommer, og også gør ondt.... Men ikke blir til nok at man kan ringe derind:-) og nu er jeg snart inde i august:-) øvvvvv
babymus77 skriver: Tak søde:-) Det er så frustrerende efterhånden ... Plukkeveer som kommer, og også gør ondt.... Men ikke blir til nok at man kan ringe derind:-) og nu er jeg snart inde i august:-) øvvvvv
Ja det kan jeg sørgme godt forstå. Kunne slet ikke overskue hvis det var mig og baby stadig lå i maven. Øv
Pust pust pust med vestøv. Tror dog du når det inden august
projekt-ønskebarn skriver: Ja det kan jeg sørgme godt forstå. Kunne slet ikke overskue hvis det var mig og baby stadig lå i maven. Øv Pust pust pust med vestøv. Tror dog du når det inden august
Håber jeg!!! Er ikke meget for at blive sat i gang Bange for det er ulideligt..... Er også nervøs for at han bliver kæmpe og jeg så går helt i stykkeravsss
babymus77 skriver: Håber jeg!!! Er ikke meget for at blive sat i gang Bange for det er ulideligt..... Er også nervøs for at han bliver kæmpe og jeg så går helt i stykkeravsss
Det forstår jeg godt. Jeg fik jo en 2. Grads bristning til trods for at hun kun vejede knap 3 kg og min jordmoder sagde at den ikke havde noget med størrelsen at gøre, så det kan måske trøste dig lidt på det punkt
projekt-ønskebarn skriver: Det forstår jeg godt. Jeg fik jo en 2. Grads bristning til trods for at hun kun vejede knap 3 kg og min jordmoder sagde at den ikke havde noget med størrelsen at gøre, så det kan måske trøste dig lidt på det punkt
Det trøster meget:-) Håber han selv vil ud!!!! Hellere i dag end Morgen thi hi;-)
Kom så baby, kom så baby!! Vh stine
babymus77 skriver: Tiden i denne dejlige gruppe lakker mod enden Jeg fik zoneterapi i går, og havde faktisk plukkeveer fra 19.30-24.00 med 14 min mellemrum..... Troede lige at nu var det nu, er i dag 40+4, så vil faktisk gerne snart føde.... Hænder er trælse, fødder og lænd Føles som hele maven går ud af led , når han strækker sig, og bevæger sig Håber at min længe ventede baby dreng, snart gider at komme ud til sin mooar Har nok bare lige brug for lidt i ved nok forståelse af at nu er det træls
Masser af , de varmeste tanker og en stor portion vestøv din vej
Er jo i samme båd... er 40+3 i dag og vil bare så gerne have lillepigen kommer ud til os
for at vi er så heldige snart at have vores små i armene og begge kan blive i denne gruppe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128