Suk suk suk:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

babymus77

StineW79 skriver:

Kom så baby, kom så baby!! Vh stine

Ja ud med ham :-) Så træls;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

babymus77

tabra skriver:

Masser af , de varmeste tanker og en stor portion vestøv din vej

Er jo i samme båd... er 40+3 i dag og vil bare så gerne have lillepigen kommer ud til os

for at vi er så heldige snart at have vores små i armene og begge kan blive i denne gruppe

Åhh er du også der en dag bag ved mig??? Åhh Guds nu må vores små guldklumper godt finde vej!!!!  Hva er din skudt til?? Og ska du også ha løsnet hinder???  Sender dig masser a ve støv også:-) Vi vil føde i Juli;-) 

Anmeld

28. juli 2012

tabra

babymus77 skriver:

Åhh er du også der en dag bag ved mig??? Åhh Guds nu må vores små guldklumper godt finde vej!!!!  Hva er din skudt til?? Og ska du også ha løsnet hinder???  Sender dig masser a ve støv også:-) Vi vil føde i Juli;-) 

Ja, desværre... Suk!

Ja, de behøver ikke vente længere -det er ikke nødvendigt

Skal have løsnet hinder onsdag (41+0) hvis hun ikke selv har fundet vejen ud inden, hvilket jeg inderligt håber  Hun er skudt til 3400 gr. ved jordemoderen i torsdags (40+1).

Tusinde tak for vestøv! Håber det hjælper

Anmeld

28. juli 2012

babymus77

tabra skriver:

Ja, desværre... Suk!

Ja, de behøver ikke vente længere -det er ikke nødvendigt

Skal have løsnet hinder onsdag (41+0) hvis hun ikke selv har fundet vejen ud inden, hvilket jeg inderligt håber  Hun er skudt til 3400 gr. ved jordemoderen i torsdags (40+1).

Tusinde tak for vestøv! Håber det hjælper

Åhh altså deler gerne;-) Jeg skal tirsdag;-) Hvis han ikke er kommet selv, hvilket jeg desværre ikke tror Jeg var afsted d 20 til

Jdm hvor hun skød ham til 3600.... Så kan nå at blive en stor basse;-)) 

Anmeld

28. juli 2012

tabra

babymus77 skriver:

Åhh altså deler gerne;-) Jeg skal tirsdag;-) Hvis han ikke er kommet selv, hvilket jeg desværre ikke tror Jeg var afsted d 20 til

Jdm hvor hun skød ham til 3600.... Så kan nå at blive en stor basse;-)) 

Tusinde tak

Jeg tvivler desværre også på at hun er kommet inden onsdag...

Uuh en dejlig stor bassemand  Skøønt!

alt hvad jeg kan for at vi får vores børn inden måneden er omme!

Ønsker dig alt det bedste og den bedste fødsel  og glæder mig til fb og/ billeder... lige om straks!! 

Anmeld

28. juli 2012

babymus77

tabra skriver:

Tusinde tak

Jeg tvivler desværre også på at hun er kommet inden onsdag...

Uuh en dejlig stor bassemand  Skøønt!

alt hvad jeg kan for at vi får vores børn inden måneden er omme!

Ønsker dig alt det bedste og den bedste fødsel  og glæder mig til fb og/ billeder... lige om straks!! 

Kan kun sige i ligemåde, håber vi snart har dem i vores armeDet bliver så fantastisk ,... Ønsker også dig den bedste fødsel af bette pigenglæder mig til at se og læse om det.... Kramm

Anmeld

29. juli 2012

Jibbe

babymus77 skriver:

Håber jeg!!! Er ikke meget for at blive sat i gang Bange for det er ulideligt..... Er også nervøs for at han bliver kæmpe og jeg så går helt i stykkeravsss 

Håber da du snart føder! Kan trøste dig med at jeg fødte en dreng på 4410 g og jeg gik ikke i stykker! Hvorimod da jeg fødte min første endte med en 2 grads bristning på trods af en noget mindre baby på 3510 g. Så størrelsen betyder ikke alt

Anmeld

29. juli 2012

babymus77

Jibbe skriver:

Håber da du snart føder! Kan trøste dig med at jeg fødte en dreng på 4410 g og jeg gik ikke i stykker! Hvorimod da jeg fødte min første endte med en 2 grads bristning på trods af en noget mindre baby på 3510 g. Så størrelsen betyder ikke alt

Åhh det jeg glad for at høre:-) Synrs jeg blot blir mere nervøs som dagene går..... Er i dag 40+5....... Uffffff;-) 

Anmeld

31. juli 2012

tabra

babymus77 skriver:

Kan kun sige i ligemåde, håber vi snart har dem i vores armeDet bliver så fantastisk ,... Ønsker også dig den bedste fødsel af bette pigenglæder mig til at se og læse om det.... Kramm

Tusinde tak

Ville lige ønske dig al mulig held og lykke i dag

Håber det bevirker at lillemanden vil ud i jeres arme NU 

Varme tanker og store kram herfra

Anmeld

31. juli 2012

babymus77

tabra skriver:

Tusinde tak

Ville lige ønske dig al mulig held og lykke i dag

Håber det bevirker at lillemanden vil ud i jeres arme NU 

Varme tanker og store kram herfra

Åhh tusinde tak... Skal afsted kl 14.00 så håber har haft plukkeveer igen igen men denne gang vågnede jeg af dem i morges Tænker dem og en gang roderi det sætter skub i løjernetak fordi du tænkte på mig Skal du afsted i morgen??? Knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.