Louis vuitton hjææææælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

LISBETH:-)

Her er lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Sandra + Mike skriver:

Har den afrundet kanter? kan du ikke smække et billede op?

Billederne er der nu

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket skriver:

Jeg havde min i 8 år- brugt som byturs taske uden det mindste skete og den kom aldrig til at se det mindste slidt eller brugt ud. Min gucci taske derimod- holdte kun til en (vild) bytur Men det er jo ikke til at sige, må vi ikke se billede?

Har lagt billeder ind

Anmeld

27. juli 2012

_-Kathrine-_

Tror desværre den er fake... O'erne i Louis Vuitton er altid runde og ikke ovale og syns de ser ovale ud på det guld mærkat der er udenpå tasken, men har kun zoomet ind, og kan ikke se det 100%, så du må ikke hænge mig op på det :-)
Er det læder iøvrigt??

Anmeld

27. juli 2012

_-Kathrine-_

Mener også at alle logoerne skal være hele...

Anmeld

27. juli 2012

_-Kathrine-_ skriver:

Tror desværre den er fake... O'erne i Louis Vuitton er altid runde og ikke ovale og syns de ser ovale ud på det guld mærkat der er udenpå tasken, men har kun zoomet ind, og kan ikke se det 100%, så du må ikke hænge mig op på det :-)
Er det læder iøvrigt??

Tak for svar!

Har lige for 5 min siden læst mig frem til det med O'erne og ja de er ovale og ikke runde så du har nok helt ret - desværre :-)

Anmeld

27. juli 2012

Miss Church

Men derfor er den stadig flot

Men du skal nok ikke lige tage den med til udlandet

Anmeld

27. juli 2012

Miss Church skriver:

Men derfor er den stadig flot

Men du skal nok ikke lige tage den med til udlandet

Anmeld

27. juli 2012

Mor til Mike

LISBETH:-) skriver:

Her er lidt billeder

Tror desværre den er fake.. Syningen i midten på vedhænget er en anden farve end resten og der er ikke samme afstand på læderet om mærkatet.

Anmeld

28. juli 2012

Sandra + Mike skriver:

Tror desværre den er fake.. Syningen i midten på vedhænget er en anden farve end resten og der er ikke samme afstand på læderet om mærkatet.

Tror også den er fake men markatet sidder lidt løst og har rykket sig så det sidder faktisk rigtigt i midten og farven på sygningen snyder bare på billedet for det er samme farve i virkeligheden:-) Men der er det med o'erne som har fået mig ret overbevist om at den ikke er ægte. Skal snart til lauritz.com med nogen andre ting vi skal sælge og så tror jeg, jeg tager den med bare for en sikkerheds skyld:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.