Louis vuitton hjææææælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.803 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

LISBETH:-)

Har fået en Louis vuitton taske som jeg bestemt ikke synes virker ægte! Men aner ikke hvordan jeg skal se om det passer. Jeg har kigget alverdens guids igennem for at finde ud af om den er ægte eller ej, men det er jeg desværre ikke blevet meget klogere af:-(

Så håber at her er nogen med stor forstand på LV

Der står et nummer inde i tasken som hedder AAA (står for oven)og under står der M9889 håber det giver mening for nogen:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Zafir

Altså ... Mmm jeg har ikke en SKID forstand på tasker. Men hvis nu de er mega rige, dem du har fået dem af, så har de nok købt en original Hvis de er sådan nogen almindelige fattiglus, så er det nok en falsk.

Men jeg aner ikke noget, andet, end at de er vildt dyre sådan nogen tasker.

Og tillykke med den, hvis du er taske-typen

Anmeld

27. juli 2012

SS82

Jeg så i et program fra usa en der fandt en lv taske og hun konstaterede at den ikke var ægte da lv ikke skærer deres bogstaver (logo) over. Altså i kanterne der hvor lynlås fx er syet fast. Men om det er rigtigt ved jeg ikke. 

Anmeld

27. juli 2012

jannilaursen

Mener at hvis den er ægte sidder der et læder mærke inde i tasken.. og så skulle der gerne så LV på de der knappe ting rundt omkring

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

Hvis den er ægte er du ikke i tvivl- for så er der ikke en finger at sætte på den i nogle henseelser.. Hvis du er i tvivl- er den nok fake.

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

Har fået en Louis vuitton taske som jeg bestemt ikke synes virker ægte! Men aner ikke hvordan jeg skal se om det passer. Jeg har kigget alverdens guids igennem for at finde ud af om den er ægte eller ej, men det er jeg desværre ikke blevet meget klogere af:-(

Så håber at her er nogen med stor forstand på LV

Der står et nummer inde i tasken som hedder AAA (står for oven)og under står der M9889 håber det giver mening for nogen:-)

Tror kun du kan finde ud af det via kvitteringen... Og ellers så ring til Louis Vuitton i morgen og giv dem det nummer du har der... ALLE  designer tasker bliver registreret med navn på køberen når den bliver købt og derfor er det kun dem der ved om den er ægte eller ej

(Ved kun dette fordi jeg lige har læst det i 'Kig ing' jeg aner intet om så dyre tasker ellers )

Anmeld

27. juli 2012

Zafir skriver:

Altså ... Mmm jeg har ikke en SKID forstand på tasker. Men hvis nu de er mega rige, dem du har fået dem af, så har de nok købt en original Hvis de er sådan nogen almindelige fattiglus, så er det nok en falsk.

Men jeg aner ikke noget, andet, end at de er vildt dyre sådan nogen tasker.

Og tillykke med den, hvis du er taske-typen

Har fået den af min mor der har fundet den på et loppemarked

Anmeld

27. juli 2012

jannilaursen skriver:

Mener at hvis den er ægte sidder der et læder mærke inde i tasken.. og så skulle der gerne så LV på de der knappe ting rundt omkring

Der er begge dele men har læst mig frem til at det kunne der også godt være hvis den var fake

Anmeld

27. juli 2012

Zafir

LISBETH:-) skriver:

Har fået den af min mor der har fundet den på et loppemarked

Ohhh sejt loppefund, hvis den er ægte

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

Man kan også kende en ægte taske på at ALLE søm sidder helt helt rigtigt og at der ikke er nogle som helst fejl at se... Bogstaverne er også altid pænnere i en rigtig taske end en falsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.