Louis vuitton hjææææælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

LISBETH:-)

TeamRocket skriver:

Hvis den er ægte er du ikke i tvivl- for så er der ikke en finger at sætte på den i nogle henseelser.. Hvis du er i tvivl- er den nok fake.

Jamen det er lige det at den virker for perfekt til at være fake men omvendt er den gået lidt i stykker i lynlåsen osv som gør at jeg bliver i tvivl om, om den er fake eller om der bare ikke er passet ret godt på den - eller om de to ting hænger sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Muhmi skriver:

Tror kun du kan finde ud af det via kvitteringen... Og ellers så ring til Louis Vuitton i morgen og giv dem det nummer du har der... ALLE  designer tasker bliver registreret med navn på køberen når den bliver købt og derfor er det kun dem der ved om den er ægte eller ej

(Ved kun dette fordi jeg lige har læst det i 'Kig ing' jeg aner intet om så dyre tasker ellers )

Den er fra et loppemarked så derfor er der jo ingen kvittering.

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

LISBETH:-) skriver:

Den er fra et loppemarked så derfor er der jo ingen kvittering.

Æv bæv... Jamen så må du vist bare prise dig lykkelig over at have fået en dejlig taske som kun en true LV kender kan se er fake, hvis den er

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi skriver:

Æv bæv... Jamen så må du vist bare prise dig lykkelig over at have fået en dejlig taske som kun en true LV kender kan se er fake, hvis den er

Anmeld

27. juli 2012

Loa

Fandt en giga lang guide på nettet over alle de ting du kunne tjekke for at se om den var ægte eller ej
Både omkring det med serie nummeret inden i, antal syninger osv...

Men det bedste råd var at tage den med i en LV butik på strøget og få dem til at slå fast om den er ægte eller ej.

Anmeld

27. juli 2012

Loa skriver:

Fandt en giga lang guide på nettet over alle de ting du kunne tjekke for at se om den var ægte eller ej
Både omkring det med serie nummeret inden i, antal syninger osv...

Men det bedste råd var at tage den med i en LV butik på strøget og få dem til at slå fast om den er ægte eller ej.

Den guide fandt jeg også men er åbenbart en tumpe for det med serienummeret forstod jeg ikke så jeg er helt sikker!

Og ja må tage den med til kbh bor bare ikke lige i nærheden

Anmeld

27. juli 2012

Mor til Mike

Har fået en Louis vuitton taske som jeg bestemt ikke synes virker ægte! Men aner ikke hvordan jeg skal se om det passer. Jeg har kigget alverdens guids igennem for at finde ud af om den er ægte eller ej, men det er jeg desværre ikke blevet meget klogere af:-(

Så håber at her er nogen med stor forstand på LV

Der står et nummer inde i tasken som hedder AAA (står for oven)og under står der M9889 håber det giver mening for nogen:-)

Hej Lisbet!

Du kan tjekke om din Louis er ægte med disse:

Hæftning skal være meget jævn og regelmæssig. Det samme antal sting vil blive fundet i lignende steder på lignende tasker (Som samme antal sting på hankene)

Logoerne må IKKE være skåret over.

Er hankene plastik agtig? Louis Vuitton bruger oxiderende naturligt okselæder, der forvandler en mørk gylden honning farve over tid. Plastik er ikke brugt!

Louis Vuitton bruger messing og guld metal. lynlåsene skal også have bogstaverne "LV" (lavet pænt!).

Anmeld

27. juli 2012

Sandra + Mike skriver:

Hej Lisbet!

Du kan tjekke om din Louis er ægte med disse:

Hæftning skal være meget jævn og regelmæssig. Det samme antal sting vil blive fundet i lignende steder på lignende tasker (Som samme antal sting på hankene)

Logoerne må IKKE være skåret over.

Er hankene plastik agtig? Louis Vuitton bruger oxiderende naturligt okselæder, der forvandler en mørk gylden honning farve over tid. Plastik er ikke brugt!

Louis Vuitton bruger messing og guld metal. lynlåsene skal også have bogstaverne "LV" (lavet pænt!).

Jep alt det stemmer! men synes ikke serienummeret stemmer overens med hvad jeg synes og kunne finde i guiden med serienummere og derfor bliver jeg i tvivl

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

Jamen det er lige det at den virker for perfekt til at være fake men omvendt er den gået lidt i stykker i lynlåsen osv som gør at jeg bliver i tvivl om, om den er fake eller om der bare ikke er passet ret godt på den - eller om de to ting hænger sammen

Jeg havde min i 8 år- brugt som byturs taske uden det mindste skete og den kom aldrig til at se det mindste slidt eller brugt ud. Min gucci taske derimod- holdte kun til en (vild) bytur Men det er jo ikke til at sige, må vi ikke se billede?

Anmeld

27. juli 2012

Mor til Mike

Jep alt det stemmer! men synes ikke serienummeret stemmer overens med hvad jeg synes og kunne finde i guiden med serienummere og derfor bliver jeg i tvivl

Har den afrundet kanter? kan du ikke smække et billede op?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.