Kan man blive 'tvunget' til indvendig scanning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

FruK

I uge 22 kan de nok nøjes med udvendig.

Men altså... Jeg er blevet scannet indvendig 4 gange i denne graviditet, og det er altså ikke nogen kæmpe tingest - nærmere en tynd pind. På ingen måde ubehageligt. Der har i øvrigt kun været en enkelt rar dame til ved alle 4 scanninger - ikke i nærheden af 50 personer! 

Sig til dem hvordan du har det, så vil de da helt sikkert gøre hvad de kan for at nøjes med udvendig. Og skulle det være nødvendigt med indvendig, så sørge for, at du føler dig så tryg som muligt ved det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
TeamRocket skriver:

Hvordan forgik det hvis jeg må spørge? Frygter det bare er en motherfucker stor ting man skal have op, imens 50 mennesker står omkring en og stirre ubehersket!!

Jeg må lyde forfærdelig ynkelig og pivet- men det er jeg også

Rolig nu  - det er en dims på størrelse med en dildo, det gør ikke ondt, og der er næppe mere end max to til stede. 

Anmeld

27. juli 2012

simone_jacobsen

TeamRocket skriver:

Men må de godt bare sige sådan uden at have prøvet at scanne udvendigt først? Vi skal til sådan noget ekstra scanning grundet babys størrelse, jeg er i uge 22, og min svigerinde har skræmt mig halvt til døde med det sikkert forgår ved indvendig scanning med et kæmpe apperat

Nu har jeg selv været til flere indvendige scanninger, og hertil skal det nævnes at jeg er meget snæver, og jeg har INTET kunne mærke. Det er en slank scanner som man ikke kan mærke - i hvertfald ikke noget af betydning.
Der er virkelig ikke grund til panik!!!

Hilsen en seriøst læge forskrækket pige..

Anmeld

27. juli 2012

FruK

Mor og meget mere skriver:

Rolig nu  - det er en dims på størrelse med en dildo, det gør ikke ondt, og der er næppe mere end max to til stede. 

En meget tynd dildo vil jeg mene... 

Anmeld

28. juli 2012

chael

Aner det ikke, men det kan de vel i teorien godt.

Hvorfor ikke få en indvendig scanning og se at alt er som det skal være?!

Det er altså ikke så slemt!

Anmeld

28. juli 2012

>>Carina<<

De ka ik tvinge dig men hvis jeg var dig ville jeg sige ja tak. Jeg frygtede det også men var slet ik slemt. Prøvede det to gange endda. Og helt klart det værd for at se sin lille baby :-)

Anmeld

28. juli 2012

Lunae

TeamRocket skriver:

Måske dumt spørgsmål, man kan jo teknisk set ikke tvinges, men altså håber i ved hvad jeg mener. Hvis man virkelig kun vil have en udvendig scanning kan de så nægte en det og sige indvendig eller intet ?

Du kan ikke blive tvunget til noget som helst! Alle Scanninger er et tilbud og ikke tvang!

Når det så er sagt, så er det ikke en slem oplevelse overhovedet! Og man kan nærmest ligeså godt droppe alt hvad der hedder blufærdighed for det hele ender ud med at du skal ligge nøgen imens andre kigger og rører oppe i dig!

Anmeld

28. juli 2012

gædde/gitte

TeamRocket skriver:

Måske dumt spørgsmål, man kan jo teknisk set ikke tvinges, men altså håber i ved hvad jeg mener. Hvis man virkelig kun vil have en udvendig scanning kan de så nægte en det og sige indvendig eller intet ?

kan godt forstå du er lidt nervøs... Som de andre skriver, så gør det som reglt ikke ondt eller noget..............Men jeg har en følsom livmoderhals(siger min læge) så for mig var det alt andet end behageligt.... noget med mine smlimhinder at gøre. Men det er vist sjældent.....

Det ligner en smidig hvid dildo... faktisk vildt komisk

Anmeld

28. juli 2012

Miin'Baby'Mus

TeamRocket skriver:

Scanningerne i sig selv er jo frit valg, så kommer du derop og de ikke kan se noget ved en udvendig og derfor skal lave en indvendig så har du jo ret til at sige nej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.