Kan man blive 'tvunget' til indvendig scanning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

TeamRocket

Muhmi skriver:

Nej, men der kan du jo sige at du gerne vil have at de forsøger at gøre det udvendigt først, det burde de respektere

Min mand har lige sagt at hvis jeg alligevel bare dør af skræk beder han dem ordne det inden jeg bliver genoplivet Ak men altså, hans støtte er jo uvuderlig. Idiot

Puhha der er længe til mandag hvor jeg jo nok finder ud af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

ano14316

TeamRocket skriver:

Men må de godt bare sige sådan uden at have prøvet at scanne udvendigt først? Vi skal til sådan noget ekstra scanning grundet babys størrelse, jeg er i uge 22, og min svigerinde har skræmt mig halvt til døde med det sikkert forgår ved indvendig scanning med et kæmpe apperat

altså hvis du er i uge 22 tror jeg de scanner dig udefra..

Noget helt andet er altså, at det ikke er noget kæmpe apparat.
Jeg blev skannet en del gange, og selvfølgelig er det ufedt at blive rørt dernede, men størrelsen op scanne fidusen har ikke været noget problem. Jeg vil da 1000 gange hellere scannes indvendigt end få en alm. gynækologisk undersøgelse med det der skide andenæb..

Anmeld

27. juli 2012

anynom

TeamRocket skriver:

Men må de godt bare sige sådan uden at have prøvet at scanne udvendigt først? Vi skal til sådan noget ekstra scanning grundet babys størrelse, jeg er i uge 22, og min svigerinde har skræmt mig halvt til døde med det sikkert forgår ved indvendig scanning med et kæmpe apperat

Når det er på grund af babys størrelse, så vil de helt sikkert prøve udvendigt først. Hvis det derimod var pga livmoderhalsen, så ville det være en indvendig scanning. Og det er ikke med et kæmpe instrument, har prøvet det en del gange nu

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

Babymor2010 skriver:

Da jeg var til NF prøvede de at scanne udvendigt først, men Isabella gemte sig godt, så de måtte tage en indvendig scanning. Det var den eneste scanning jeg fik indvendigt igennem hele graviditeten 

Arrrh, mon ikke de prøver udvendigt først når du er 22 uger henne 

Hvordan forgik det hvis jeg må spørge? Frygter det bare er en motherfucker stor ting man skal have op, imens 50 mennesker står omkring en og stirre ubehersket!!

Jeg må lyde forfærdelig ynkelig og pivet- men det er jeg også

Anmeld

27. juli 2012

MosterA

Da jeg var gravid endte min første scanning med at være en indvendig scanning, men de havde prøvet udvendig først og det er jeg sikker på de også vil gøre i dit tilfælde.

Hvis du så skulle ende med at få en indvendig scanning skal du altså vide at det ikke er noget der er spor slemt og det gør slet ikke ondt. Din svigerinde er da bare en spade når hun prøver at bilde dig ind at det er en kæmpe ting, det er det slet ikke!!!

Bare tag det roligt uanset hvilken scanning du ender med så er det ikke farligt!!!

Held og lykke.

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

TeamRocket skriver:

Hvordan forgik det hvis jeg må spørge? Frygter det bare er en motherfucker stor ting man skal have op, imens 50 mennesker står omkring en og stirre ubehersket!!

Jeg må lyde forfærdelig ynkelig og pivet- men det er jeg også

Man må godt være pivet ang. det - jeg havde prøvet det en gang før, så jeg vidste hvad der skulle ske 

Haha jeg tænker på det er en stor dildo! Min kæreste så helt forkert ud, da hende JM tog den frem  Selvfølgelig er det ubehageligt - og især når de vender og drejer den i en, men det gør ikke ondt, så det skal du ikke være bange for 

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

ano14316 skriver:

altså hvis du er i uge 22 tror jeg de scanner dig udefra..

Noget helt andet er altså, at det ikke er noget kæmpe apparat.
Jeg blev skannet en del gange, og selvfølgelig er det ufedt at blive rørt dernede, men størrelsen op scanne fidusen har ikke været noget problem. Jeg vil da 1000 gange hellere scannes indvendigt end få en alm. gynækologisk undersøgelse med det der skide andenæb..

Åh dejligt at hører. Forstår jeg ikke, min svigerinde sagde det var en gigantisk tingest ? Hmm, det var da en sød løgn at komme med så hvis det slet ikke er det
Jeg har ikke rigtig noget at samligne med for jeg har aldrig fået en gynækoloisk undersøgelse. Min læge har altid sagt at han godt forstår jeg takker nej og at når jeg er så panisk angst for det og jeg ellers er sund og rask, ville det muligvis gøre mere skade end gavn.

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

ano14316 skriver:

Jeg vil da 1000 gange hellere scannes indvendigt end få en alm. gynækologisk undersøgelse med det der skide andenæb..

Hørt! 

Anmeld

27. juli 2012

Kofoed.

Hvis det ikke er tydeligt udvendigt og man ikke vil scannes indvendigt, så er det synd, tror det er alt eller intet og hvis man er heldig for man måske en senere tid men ved det faktisk ikke

Anmeld

27. juli 2012

Laulund87

Ej hvis du er i uge 22 er jeg altså 100% sikker på at de ikke skanner indvendig! På et tidspunkt er barnet så stort, at det slet ikke kan lade sig gøre på den måde

Så tror slet ikke det er noget du skal være urolig for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.