Kan man blive 'tvunget' til indvendig scanning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.504 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

TeamRocket

Måske dumt spørgsmål, man kan jo teknisk set ikke tvinges, men altså håber i ved hvad jeg mener. Hvis man virkelig kun vil have en udvendig scanning kan de så nægte en det og sige indvendig eller intet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

MorDk

Hvis ikke de kan se det de skal se så er det nemmere med indvendig scanning. MEN alle scanninger er jo dit valg... sååå.... INGEN TVANG!

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

TeamRocket skriver:

Måske dumt spørgsmål, man kan jo teknisk set ikke tvinges, men altså håber i ved hvad jeg mener. Hvis man virkelig kun vil have en udvendig scanning kan de så nægte en det og sige indvendig eller intet ?

Hmm det var da egentlig et godt spørgsmål....  Jeg ved ikke om de kan tvinge en til det - men de kan måske som Mordk skriver, indvendig scanning, eller ingen 

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

Tjaa de kan og må jo ikke tvinge dig til noget du ikke vil Men de kan ikke nødvendigvis opfange en baby i en udvendig scanning særlig godt, før man er længere henne og derfor er det nemmere indefra

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

Muhmi skriver:

Tjaa de kan og må jo ikke tvinge dig til noget du ikke vil Men de kan ikke nødvendigvis opfange en baby i en udvendig scanning særlig godt, før man er længere henne og derfor er det nemmere indefra

Oh fuck altså Er bare så uendelig utryg ved at fremmede mennesker rør mig, en almindelig scanning er li med panik og sved over hele kroppen, ja allerede ved håndtrykket er jeg halvdød. Falder da død om hvis jeg pludselig skal have sådan en indvendig scanning! Pyh! Håber det godt nok ikke

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

Babymor2010 skriver:

Hmm det var da egentlig et godt spørgsmål....  Jeg ved ikke om de kan tvinge en til det - men de kan måske som Mordk skriver, indvendig scanning, eller ingen 

Men må de godt bare sige sådan uden at have prøvet at scanne udvendigt først? Vi skal til sådan noget ekstra scanning grundet babys størrelse, jeg er i uge 22, og min svigerinde har skræmt mig halvt til døde med det sikkert forgår ved indvendig scanning med et kæmpe apperat

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

TeamRocket skriver:

Oh fuck altså Er bare så uendelig utryg ved at fremmede mennesker rør mig, en almindelig scanning er li med panik og sved over hele kroppen, ja allerede ved håndtrykket er jeg halvdød. Falder da død om hvis jeg pludselig skal have sådan en indvendig scanning! Pyh! Håber det godt nok ikke

Puha, det bliver ikke sjovt så.... Altså de kan jo prøve udefra først og hvis du ikke har særlig meget på sidebenene så burde det faktisk godt kunne lade sig gøre... Og ellers, så må du næsten bide i det sure æble for at finde ud af om dit barn fejler noget

Men kan godt se det ikke bliver sjovt hvis du har det sådan... 

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

Men må de godt bare sige sådan uden at have prøvet at scanne udvendigt først? Vi skal til sådan noget ekstra scanning grundet babys størrelse, jeg er i uge 22, og min svigerinde har skræmt mig halvt til døde med det sikkert forgår ved indvendig scanning med et kæmpe apperat

Nej, men der kan du jo sige at du gerne vil have at de forsøger at gøre det udvendigt først, det burde de respektere

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

MorDk skriver:

Hvis ikke de kan se det de skal se så er det nemmere med indvendig scanning. MEN alle scanninger er jo dit valg... sååå.... INGEN TVANG!

Det er selfølgelig rigtigt nok, men scanningerne er jo for at se om babyen har det godt, så kommer jeg i anden række, ofre mig hvis jeg vitterlig skal. Men. Jeg tør bare virkelig ikke få en indvendig scanning, jeg er helt panikslagen ved tanken! Håber ikke det bliver nødvendigt.

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

TeamRocket skriver:

Da jeg var til NF prøvede de at scanne udvendigt først, men Isabella gemte sig godt, så de måtte tage en indvendig scanning. Det var den eneste scanning jeg fik indvendigt igennem hele graviditeten 

Arrrh, mon ikke de prøver udvendigt først når du er 22 uger henne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.