Fb af ida :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Da jeg endelig lagde hende fordi jeg skulle tisse fik jeg 7 min uden bebs og så var hun igen vågen

Esben tog så heldigvis over da han kom hjem i går.. Han havde godt kunnet fornemme at jeg havde brug for baby-pause ovenpå den dag! Vi har oz altid mine søstre til middag om onsdagen og normalt må de gerne holde, men hun bliver bare ekstra pyldret når der har været mange til at holde så i går var det kun mig og far.. Tror det var fornuftigt for hun var rolig i aftes og sov 9 timer i streg i nat 

9 timer :O
Giiiid jeg fik så mange timers zøvn i streg....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

9 timer :O
Giiiid jeg fik så mange timers zøvn i streg....

jeg sover så ik helt 9 timer i streg for hun ligger mega uroligt og kan sagens finde på at komme med små grædelyde selvom hun stadig sover!  Så vågner mor jo med det samme og tænker lillepigen er vågen, men næh nej snydt igen!

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

jeg sover så ik helt 9 timer i streg for hun ligger mega uroligt og kan sagens finde på at komme med små grædelyde selvom hun stadig sover!  Så vågner mor jo med det samme og tænker lillepigen er vågen, men næh nej snydt igen!

Åh det er da ikke pænt af hende at gøre! Det må du lige forklare hende...
Her prøver jeg at forklare bebs at han altså ikke kan få sin flaske samtidig med han har en hånd i munden og prøver at få den anden i munden også... Det er bare som om han ikke forstår mig

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Åh det er da ikke pænt af hende at gøre! Det må du lige forklare hende...
Her prøver jeg at forklare bebs at han altså ikke kan få sin flaske samtidig med han har en hånd i munden og prøver at få den anden i munden også... Det er bare som om han ikke forstår mig

Det samme her! Hånden i munden!

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det samme her! Hånden i munden!

Det er altså underholdende at se på synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.