Fb af ida :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hvad?  Det er sgu da noget mærkeligt noget!

Ja jeg skulle oz ramme en skammel efter fødslen da jeg skulle ned af sengen.. IKKE nemt! Det er sgu trist med sådan en oplevelse med dårlig jm Kan være hun har forvekslet tingene.. Jeg SKULLE tisse efter fødslen før jeg måtte komme hjem..

Haha ja måske det er glippe for hende
Jeg anede ikke jeg skulle tisse efter fødslen, så en halv time før "udløbstiden", så kom en anden jm ind med en liter saft og en liter vand og bad mig drikke det i løbet af et kvarter, for jeg havde kun en halv time tilbage til at tisse i ellers ville de lægge kateter...
Øhmmm tak for presset haha, så kan man sleeeet ikke tisse..
Men fik da tisset efter to liter væske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Haha ja måske det er glippe for hende
Jeg anede ikke jeg skulle tisse efter fødslen, så en halv time før "udløbstiden", så kom en anden jm ind med en liter saft og en liter vand og bad mig drikke det i løbet af et kvarter, for jeg havde kun en halv time tilbage til at tisse i ellers ville de lægge kateter...
Øhmmm tak for presset haha, så kan man sleeeet ikke tisse..
Men fik da tisset efter to liter væske

Fik så ik et tidsrum jeg skulle tisse indenfor.. Bare at jeg skulle have tisset før de ville sende mig hjem

Men ja bare lig pres på så kommer der ingenting

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Fik så ik et tidsrum jeg skulle tisse indenfor.. Bare at jeg skulle have tisset før de ville sende mig hjem

Men ja bare lig pres på så kommer der ingenting

Nej og samtidig fik vi at vide at hvis jeg ikke tissede ville jeg blive indlagt på barselsgangen i stedet for bare at kunne komme over på patienthospitalet hvor mig og kæresten kunne være sammen. Det kunne vi ikke på barselsgangen..
Så det var bare lige MAKS pres..

Men fik da tisset og kom på patienthospitalet hehe...

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Nej og samtidig fik vi at vide at hvis jeg ikke tissede ville jeg blive indlagt på barselsgangen i stedet for bare at kunne komme over på patienthospitalet hvor mig og kæresten kunne være sammen. Det kunne vi ikke på barselsgangen..
Så det var bare lige MAKS pres..

Men fik da tisset og kom på patienthospitalet hehe...

På holbæk må både far og mindre søskende være med på barselsgangen.. Men godt i ik endte der så!

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

På holbæk må både far og mindre søskende være med på barselsgangen.. Men godt i ik endte der så!

Han måtte også komme på besøg ligesom andre gæster, men måtte ikke sove der eller noget...

Går det godt hos jer?

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Han måtte også komme på besøg ligesom andre gæster, men måtte ikke sove der eller noget...

Går det godt hos jer?

I Holbæk er far linket til mor så han måtte godt sove der.. Men der er så heller ik noget patienthotel i holbæk så det er nok derfor

Det går rigtig godt! Hun havde lige en hys-dag i går hvor jeg bare ik kunne ligge hende fra mig uden hun skreg.. Jeg tænker tigerspring på lur her! Men i dag er hun dejlig nem!

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

I Holbæk er far linket til mor så han måtte godt sove der.. Men der er så heller ik noget patienthotel i holbæk så det er nok derfor

Det går rigtig godt! Hun havde lige en hys-dag i går hvor jeg bare ik kunne ligge hende fra mig uden hun skreg.. Jeg tænker tigerspring på lur her! Men i dag er hun dejlig nem!

Godt at høre det går godt
Sådan en dag har vi idag :/ så jeg ser serier mens han ligger helt fladet ud på min mave....
Det regner alligevel også her, så kunne alligevel ikke komme ud

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Godt at høre det går godt
Sådan en dag har vi idag :/ så jeg ser serier mens han ligger helt fladet ud på min mave....
Det regner alligevel også her, så kunne alligevel ikke komme ud

Hehe var helt smadret i går da kæresten kom hjem.. En enkelt tudetur blev det oz til fordi det lige blev en anelse uoverskueligt efter en skrigetur på en halv time.. Turde seriøst ik ligge barnet fra mig da hun endelig faldt i søvn.. Jeg tænkte bare FRED!

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hehe var helt smadret i går da kæresten kom hjem.. En enkelt tudetur blev det oz til fordi det lige blev en anelse uoverskueligt efter en skrigetur på en halv time.. Turde seriøst ik ligge barnet fra mig da hun endelig faldt i søvn.. Jeg tænkte bare FRED!

Minus grædeturen, så er det PRÆCIS sådan det har været her indtil
Videre.... Jeg har også fred nu, men sidder a h til i sofaen fordi jeg sidder skævt, men vil ikke rykke på mig nu han sover :/

Anmeld

2. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Minus grædeturen, så er det PRÆCIS sådan det har været her indtil
Videre.... Jeg har også fred nu, men sidder a h til i sofaen fordi jeg sidder skævt, men vil ikke rykke på mig nu han sover :/

Da jeg endelig lagde hende fordi jeg skulle tisse fik jeg 7 min uden bebs og så var hun igen vågen

Esben tog så heldigvis over da han kom hjem i går.. Han havde godt kunnet fornemme at jeg havde brug for baby-pause ovenpå den dag! Vi har oz altid mine søstre til middag om onsdagen og normalt må de gerne holde, men hun bliver bare ekstra pyldret når der har været mange til at holde så i går var det kun mig og far.. Tror det var fornuftigt for hun var rolig i aftes og sov 9 timer i streg i nat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.