Hmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2009

MaleneGærup

pga af at vi har været til forbehandling på fertilitetsklinikken, har jeg været inde og blive scannet en gang. Vi så den lille klump og hjerteblink. Skal scannes igen om 2 uger altså når jeg er i uge 10. Derefter tror jeg så at fertilitetsklinikken "slipper" os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

wind2211

hej alle sammen.
jeg har termin den 20 jan. 2010 til vores første barn. vi glæder os helt vildt og kan næten ikke vente tiden an, til vi kan fortælle det til folk. men så er det jo dejligt med sådan en gruppe som man kan dele lidt med.

Anmeld

27. maj 2009

MaleneG

wind2211 skriver:

hej alle sammen.
jeg har termin den 20 jan. 2010 til vores første barn. vi glæder os helt vildt og kan næten ikke vente tiden an, til vi kan fortælle det til folk. men så er det jo dejligt med sådan en gruppe som man kan dele lidt med.

Mange gange tillykke med maven
og håber du bliver glad for at være herinde

Anmeld

1. juni 2009

Maria Sun

Hej allesammen.
Synes også lige jeg ville melde mig ;o)
Jeg er 20 år gammekl, bor sammen med min kæreste som jeg venter vores første barn med<3 Er sat til d.2/1 2010, skal lige læge her onsdag og have lavet vandrejournal.
Så glæder mig til vi skal til det første scanning, så terminsdag rigtig kan blive fastslået.

- Nogle der kommer fra Randers eller omegn?
- Er det Jeres første barn eller?

Maria Sun 9+2

Anmeld

2. juni 2009

Mor til matilde og gustav

hej alle januar gravide!!!

Jeg vil også være med i jeres gruppe her inde, det er nu så hygeligt at snakke med nogle der har det ligesom en selv;-)
jeg er gravid for anden gang desværre mistede jeg i uge 11 sidste gang, så jeg har desværre lidt svært ved at glæde mig alt for meget over min nye graviditet, da det var så hårdt for mig sidste gang, men mon ikke at når jeg kommer over de 12 første uger jeg kommer til at nyde det lidt mere, så var det da også at håbe at jeg var fri for kvame osv;-)
denne gang er jeg sat til den 22jan, så der er lang tid endnu, men tiden går jo start og inden man ser sig om får man forhåbenlig en lille baby, synes allerede det kan ses lidt på min mave selv om jeg ikke er længere henne;-)så det er jo skønt...selv om man egentlig bare ser tyk ud, som om man har spist for meget;-)
hilsen Ms

Anmeld

9. juni 2009

L&T

Jeg og min kæreste venter vores 1. barn sammen. Jeg er i dag 9+0 og har termin d. 13. janar 2010

Anmeld

17. juni 2009

CarinaH

Har lige fået tid til den første besøg hos jordemoderen samt NF scanning!! Bliver bare spændende. Ved i hvornår man kan se kønnet på barnet?? Håber det går godt med jer alle herinde..

Anmeld

17. juni 2009

MaleneG

Har lige fået tid til den første besøg hos jordemoderen samt NF scanning!! Bliver bare spændende. Ved i hvornår man kan se kønnet på barnet?? Håber det går godt med jer alle herinde..

Man kan tidligst blive køns scannet i uge 17

Anmeld

17. juni 2009

MaleneGærup

marie pus skriver:

hej alle januar gravide!!!

Jeg vil også være med i jeres gruppe her inde, det er nu så hygeligt at snakke med nogle der har det ligesom en selv;-)
jeg er gravid for anden gang desværre mistede jeg i uge 11 sidste gang, så jeg har desværre lidt svært ved at glæde mig alt for meget over min nye graviditet, da det var så hårdt for mig sidste gang, men mon ikke at når jeg kommer over de 12 første uger jeg kommer til at nyde det lidt mere, så var det da også at håbe at jeg var fri for kvame osv;-)
denne gang er jeg sat til den 22jan, så der er lang tid endnu, men tiden går jo start og inden man ser sig om får man forhåbenlig en lille baby, synes allerede det kan ses lidt på min mave selv om jeg ikke er længere henne;-)så det er jo skønt...selv om man egentlig bare ser tyk ud, som om man har spist for meget;-)
hilsen Ms

Ligesom dig synes jeg også bare at jeg ser ud som jeg har spist for meget (Sikkert også hvad folk tænkte) Jeg glæder mig til at man kan se det er fordi jeg er gravid

Anmeld

18. juni 2009

lion

Hej alle sammen.
Jeg kan læse jeg falder lidt ud.
Jeg fik i dag kl. 11 af vide at jeg venter nr. 2.
Jeg har termin ca 15 feb. 2010.
Jeg har kun fået svar på jeg er gravid blodprøver er først på tirsdag og vandrejournal er om 3 uger.

Jeg har Cassandra på 10 mdr og 15 dage i forvejen.
Jeg er 26 år og min kæreste 32 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.