Hmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.123 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. maj 2009

Mullemus86

Synes der er lidt tomt herinde, så vil da lige oprette et indlæg, hehe..
Stort tillykke til jer andre dejlige kvinder, der som jeg har termin i januar..

Mit navn er Alice, jeg er 23 og min forlovede er 26.. Jeg har tidligere været gravid, men havde desværre en MA i januar, da jeg var 11+0.. Nu er jeg "endelig" blevet gravid igen.. Hvis alt går vel denne gang, forventer vi babys ankomst d.4.1-10 (+/- 14 dage)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

SHERO

Tillykke...

Hopper lige med på vognen her.. Du skal jo ikke være helt alene....

Jeg er selv gravid, er dog alene, men valgt at beholde barnet. Har heldigvis en god dialog med faren. Jeg er 23 og Jeg har termin d. 3 jan..

Anmeld

10. maj 2009

Mullemus86

Dejligt at høre fra andre i gruppen

Tillykke med graviditeten.. Er sikker på, at du klarer det fint, selvom du er alene.. Godt, at du kan snakke med faren.. Ønsker han at følge dig og have kontakt med barnet?

Anmeld

10. maj 2009

SHERO

Takker... :-)

Tjah lige pt er han mest i chok, og nervøs for at fortælle hans familie det. Men han har sagt vi nok skal finde ud af det, så håber det... Men ved ikke så meget endnu... Jeg tvivler dog meget på han vælger slet ikke at være med... Han skal bare liige over choket..

Anmeld

10. maj 2009

vicrikke

Mullemus86 skriver:

Synes der er lidt tomt herinde, så vil da lige oprette et indlæg, hehe..
Stort tillykke til jer andre dejlige kvinder, der som jeg har termin i januar..

Mit navn er Alice, jeg er 23 og min forlovede er 26.. Jeg har tidligere været gravid, men havde desværre en MA i januar, da jeg var 11+0.. Nu er jeg "endelig" blevet gravid igen.. Hvis alt går vel denne gang, forventer vi babys ankomst d.4.1-10 (+/- 14 dage)

hej. Jeg har termin den 2-3 jan 2010. Er nu 6 +0 uge henne.
Er blevet sygmeldt pga mit bækken, og skal se tiden an. Dagene går langsomt, for der kan jo desværre ske meget endnu.
Har 2 dejlig børn i forvejen.
Jeg hedder Charlotte.
Glæder mig til at følge jer.
Knus

Anmeld

11. maj 2009

MaleneG

Jeg har termin d. 10 januar med mit første barn

Anmeld

11. maj 2009

Mullemus86

Tullen85 skriver:

Takker... :-)

Tjah lige pt er han mest i chok, og nervøs for at fortælle hans familie det. Men han har sagt vi nok skal finde ud af det, så håber det... Men ved ikke så meget endnu... Jeg tvivler dog meget på han vælger slet ikke at være med... Han skal bare liige over choket..

Ja, hvis han har sagt sådan, så har han nok ikke tænkt sig at lade dig i stikken.. Og når først maven vokser, du bliver scannet og baby begynder at sparke, bliver det måske også lidt nemmere for ham, at forholde sig til..  for, at han kommer til at deltage i det hele

Anmeld

11. maj 2009

Mullemus86

vicrikke skriver:

hej. Jeg har termin den 2-3 jan 2010. Er nu 6 +0 uge henne.
Er blevet sygmeldt pga mit bækken, og skal se tiden an. Dagene går langsomt, for der kan jo desværre ske meget endnu.
Har 2 dejlig børn i forvejen.
Jeg hedder Charlotte.
Glæder mig til at følge jer.
Knus

Puha, det må da være hårdt at være gravid med to børn i forvejen, og så med bækkenproblemer oveni..! Det er også tidligt at døje med  så bliver de 9mdr. hurtigt lange! -Ja, der kan nå at ske mange ting endnu, men det skal vi ikke tænke over Vi skal bare glæde os over vores spirer, som selvfølgelig har det godt og bliver siddende hvor de skal
fra Alice

Anmeld

12. maj 2009

CarinaH

Hejsa

Jeg har termin d. 7 januar 2010 venter første barn så det hele er nyt og spændende

Anmeld

12. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

heej med jer..

Jeg har termin d.11 Januar 2010..

glæder mig meget, jeg hedder cille og er 19år, og er alene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.