Pladsanving :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Miia90

ønskebarn74 skriver:

det er så utroligt hvad de kan idag.. var ikke klar over hun var født med det.. det er da helt suset henover hovedet på mig.. ønsker jer alt godt med indrebene!!!

Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

AndreasMor84

Ihhh det er så træls.. men normalt plejer man da at få en mail ved ny post i eboks?
Vi fik heldigvis pr brev, men tror det er forskelligt fra kommune til kommune hvad de gør. Alle i min MG har nemlig fået pr. brev og andre jeg kender i andre kommuner pr. E-boks

Anmeld

26. juli 2012

banditten2011

jeg skrev min søn op på pladsanvisningens hjemmeside i min kommune.. der kan man os følge med i hva nr de står til diverse steder?

og der inde kunne jeg os se han havde fået plads

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LouiseVous skriver:

Ring derind og sig du ikk har læst den. Jeg har altid modtaget pr brev. Også i april hvor jeg fik plads i en børnehave til lillepigen. Og skal gerne indrømme jeg ALDRIG tjekker e-boks!!!

Det må du da heller til at gøre.

For man kommer ikke langt med: "Det har jeg ikke set/læst". Det kan du jo heller ikke sige om de breve du får i din postkasse.

Din e-books er jo ligesom din postkasse. Du skal selv sørge for at tjekke din post - uanset om det er i postkassen eller på nettet.

Anmeld

26. juli 2012

Moar2011

Miia90 skriver:

synes nu godt lige de kunne have nævnt det. ikk alle så bruger det jo

Den første regning vi fik fra vs den kom os på eboks og det vidste jeg ikk en skiid om så fik rykker på rygger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.