Pladsanving :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Miia90

God aften piger.

Ja, var i mødregruppe idag vi sad og snakke om når de skulle i dp/ vs. jeg havde ikk fået svar, en sagde jeg skulle prøve og tjekke min eboks, der havde hun fået svar.

Da jeg kommer hjem tjekker jeg. Og sørme så, der var kommet nået. men svar fristen var udløbet.  hun havde fået plads 3.9-12. nu må jeg ned og melde en på ventelisten igen   ventelisten er min 3 mdr lang.  Det er måske held i uheld philippa skal have ordnet sine fingre og ene fod hun er født med fingre på begge hænder og den ene fod.

Troede fandme man fik der pr brev 

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

HeidiØ

Miia90 skriver:

God aften piger.

Ja, var i mødregruppe idag vi sad og snakke om når de skulle i dp/ vs. jeg havde ikk fået svar, en sagde jeg skulle prøve og tjekke min eboks, der havde hun fået svar.

Da jeg kommer hjem tjekker jeg. Og sørme så, der var kommet nået. men svar fristen var udløbet.  hun havde fået plads 3.9-12. nu må jeg ned og melde en på ventelisten igen   ventelisten er min 3 mdr lang.  Det er måske held i uheld philippa skal have ordnet sine fingre og ene fod hun er født med fingre på begge hænder og den ene fod.

Mia

Ej, det var da saftsusemig noget rod!!! Ej, hvor tarveligt af kommunen.. jeg er ret sikker på vi fik brev! Og når jeg har nyt i e-boksen får jeg mail om det..

Hvor træls. Håber du finder ud af noget!

Anmeld

26. juli 2012

Maja_4000

Jeg lavede samme fejl

Her ringede pladsanvisningen dog til os , og vi fik 2 uger længere til at nå hen og se vuggestuen osv  

Her er der så heller ikke lang venteliste .. Der var mangel på børn i den vuggestue

Håber de er lidt forstående  

Anmeld

26. juli 2012

tpt

du har nok selv tilmeld dig elektronisk sagsbeandling det er ikke noget som bliver bare sendt i e boks kun hvis du selv har sagt ja til det du kan ændre det ved at logge på pladsanvisning og under dit navn og kontaktformular sætter du nej ved elektronisk sagsbehandling 

Anmeld

26. juli 2012

Miia90

tpt skriver:

du har nok selv tilmeld dig elektronisk sagsbeandling det er ikke noget som bliver bare sendt i e boks kun hvis du selv har sagt ja til det du kan ændre det ved at logge på pladsanvisning og under dit navn og kontaktformular sætter du nej ved elektronisk sagsbehandling 

Jeg var hoppe og skrive hende op på selve kommune.

Anmeld

26. juli 2012

Loa

Miia90 skriver:

God aften piger.

Mia

Syntes godt nok det er skidt stil....

Her fik vi brev pr post. Jeg ville aldrig tænke over at tjekke min e boks....

Anmeld

26. juli 2012

Moar2011

Miia90 skriver:

God aften piger.

Mia

Øvøv alt køre de efterhånden over eboks!! Uden at gør os opmærksom på det

Anmeld

26. juli 2012

Miia90

Loa skriver:

Syntes godt nok det er skidt stil....

Her fik vi brev pr post. Jeg ville aldrig tænke over at tjekke min e boks....

lige præcis. bruger ALDRIG min eboks :/ men måske man skulle til at gøre det for fremtiden

Anmeld

26. juli 2012

Miia90

Storms-Mor skriver:

Øvøv alt køre de efterhånden over eboks!! Uden at gør os opmærksom på det

synes nu godt lige de kunne have nævnt det. ikk alle så bruger det jo

Anmeld

26. juli 2012

tpt

Miia90 skriver:

Jeg var hoppe og skrive hende op på selve kommune.

ja men du har nok tilmeld dig breve fra din kommune i din e boks deror får du brev der og ikke med posten kig i din ebokst uden tilmeld post

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.